REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wyniki PZWLP po trzecim kwartale 2014 r. - komentarz

Wyniki PZWLP po trzecim kwartale 2014 r. - komentarz. Fot. Fotolia
Wyniki PZWLP po trzecim kwartale 2014 r. - komentarz. Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Główna kategoria wynajmu samochodów, czyli full service leasing wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorstw. Zauważalny jest wzrost zainteresowania pakietami serwisowymi.

Komentarz Daniela Trzaskowskiego, Dyrektora Sprzedaży Flotowej Volkswagen Leasing:

REKLAMA

PZWLP już od sześciu lat prezentuje wyniki swoich firm członkowskich. Najnowsze zestawienie, podsumowujące sytuację w branży flotowej po III kwartale 2014 r., nie przynosi niespodzianek: główna kategoria wynajmu, czyli full service leasing, trzyma się mocno.

REKLAMA

Warto jednak zwrócić uwagę na kategorię „wyłączne zarządzanie flotą” (Fleet Management), która w ciągu roku (od jesieni 2013 do jesieni 2014) zyskała ponad 36 procent. W liczbach bezwzględnych nie jest to imponujący wynik, ponieważ wzrost wyniósł około 3 400 aut r/r, ale wskazuje on na wartą odnotowania dynamikę rozwoju produktu, który w ostatnich latach był już kilkakrotnie określany jako zanikający.

Główną przyczyną tego wzrostu jest szybko rozwijająca się sprzedaż pakietów serwisowych Volkswagen Leasing, szczególnie wśród Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Wobec pakietów serwisowych mamy bardzo ambitne plany rozwoju i w najbliższych kwartałach powinien utrzymać się stały wzrost ich sprzedaży.

Zobacz też: Zwroty przydatne przy leasingu samochodów

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Z analiz Volkswagen Leasing wynika, że po pakiety serwisowe sięgają najczęściej małe firmy i mikroprzedsiębiorstwa, w tym oparte na jednoosobowej działalności gospodarczej, zarówno w wyłącznym zarządzaniu, jak i w leasingu z serwisem (według definicji PZWLP). Oznacza to, że mniejsze podmioty doceniają wynajem i leasing pojazdów, a także biorą je pod uwagę planując funkcjonowanie firmowych aut.

Jakie cechy pakietów serwisowych są dla małych firm szczególnie istotne? Z jednej strony są to argumenty finansowe: pakiety zapewniają przewidywalność kosztów przeglądów i napraw, a tym samym umożliwiają zaplanowanie wydatków nawet na kolejnych 5 lat. W przypadku finansowania zakupu kredytem lub leasingiem, koszt pakietu można dołączyć do miesięcznych rat, a rozliczenia za naprawy można dokonać bezgotówkowo. Z drugiej strony: polscy przedsiębiorcy w skali mikro – podobnie do swoich kolegów z rynków zachodnich – oczekują komfortu i efektywnego gospodarowania czasem. Pakiety serwisowe zapewniają im poczucie bezpieczeństwa związane ze stanem technicznym pojazdu i wygodę korzystania z auta. Wszystkie przeglądy nabywcy mogą wykonać w każdym Autoryzowanym Serwisie danej marki Grupy Volkswagen w Polsce – co zapewnia najwyższą jakość obsługi – bez względu na to, u którego dealera zakupili pakiet.

Zobacz też: Różnica między najmem a leasingiem samochodu

Volkswagen Leasing wygenerował niemal 90 procent (około 3 100 pojazdów) wzrostu odnotowanego przez cały PZWLP w ciągu ostatniego roku w kategorii wyłącznego zarządzania flotą. Popularność wpływających na taki wynik pakietów serwisowych w kolejnym roku z pewnością będzie coraz większa, wraz z rosnącym zainteresowaniem wybranymi produktami flotowymi wśród firm z sektora MSP.

Źródło: Materiały prasowe Volkswagen Leasing

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Urzędnicy żądają podwyżek opłat za rejestrację samochodu w Polsce. Niestety mają rację. Stoi za nimi matematyka

    Dlaczego podwyżki? Powiaty domagają się urealnienia opłat za czynności realizowane w wydziałach komunikacji. Wskazują np. że opłata za dowód rejestracyjny wynosząca 54 zł nie była zmieniana od 20 lat. Od kwietnia PWPW, która produkuje te dokumenty podnosi stawkę do prawie 45 zł. 

    Policja oddała pierwsze auto zabrane pijanemu. I co z tego? Nie ma co robić afery, bo kierowca konfiskaty i tak nie uniknie

    Przepisy o odbieraniu aut pijanym są, ale tak właściwie... ich nie ma? Potwierdzać to może przypadek 46-latka, któremu policjanci najpierw zabrali Volvo, a później je oddali. Z uwagi na brak przepisów wykonawczych. To jednak jeszcze nie świadczy o tym, ze nowelizacja jest martwa czy poszła do kosza. Kierowca nową karę i tak poniesie.

    Rząd chce jednak wykasować podatek od aut spalinowych. Szykuje się do rozmów z UE na temat zmian w KPO

    KPO miało zgotować kierowcom w Polsce aż dwa podatki od aut spalinowych. Teraz okazuje się, że tych może wcale nie być. Nowy rząd planuje renegocjację planu odbudowy. Danina płacona przez kierowców ma zniknąć z dokumentu, a tym samym nie zacznie obowiązywać w Polsce.

    Chciał uniknąć kary za parkowanie. Przerobił litery na tablicy rejestracyjnej. Dostał zarzut karny i może trafić do więzienia na 5 lat

    Aby uniknąć płacenia mandatów za nieprawidłowe parkowanie, dostawca jedzenia przerobił na tablicy rejestracyjnej literę F na E. Teraz grozi mu nawet 5 lat więzienia. Chciał być sprytny. Policjanci byli jednak sprytniejsi.

    REKLAMA

    103-latka rozbiła bank. Prowadziła auto bez prawa jazdy. Samochód nie miał natomiast OC

    Miała 103 lata i prowadziła samochód. Prowadziła go bez prawa jazdy. Na tym kłopoty seniorki się nie kończą. Jaki był finał? Karabinierzy – bo akcja rozgrywała się we Włoszech – odwieźli ją do domu. Ona natomiast zapowiedziała zakup... skutera!

    Będzie nowy wzór prawa jazdy. Ale prawa jazdy na tramwaj. Co się zmieni?

    Rząd pracuje nad nowym drukiem prawa jazdy. Zmieni się jednak dokument wydawany kierującym... tramwajami. Chodzi o to, aby zwykła kartka papieru zamieniła się w druk, który zostanie dobrze zabezpieczony przed fałszerstwem. Czy to oznacza, że pozwolenie będzie droższe?

    Przed wejściem na jezdnię pieszy musi spojrzeć trzy razy. Inaczej dostanie nawet 5 tys. zł mandatu

    Trzy spojrzenia stanowią podstawową zasadę bezpiecznego przechodzenia przez jezdnię. Pieszy zaniedba ten obowiązek? Konsekwencje mogą być zatem naprawdę przykre. W skrajnym przypadku może dostać nawet 5 tys. zł mandatu.

    Klonowanie kart paliwowych. Proceder może oznaczać tysiące złotych strat. Jak się przed nim chronić?

    Karta paliwowa to firmowe dobrodziejstwo, ale i zagrożenie. Bo niezwykle łatwo jest ją sklonować i narobić firmie transportowej setki tysięcy złotych dodatkowych kosztów. Jak się chronić przed duplikowaniem kart i kradzieżą pieniędzy?

    REKLAMA

    Znasz ukryte funkcje pasów bezpieczeństwa w samochodzie? Niektóre są naprawdę zmyślne

    Pasy mają chronić życie i zdrowie pasażerów w czasie wypadku. Do tego ich funkcja się jednak nie ogranicza. Bo potrafią dużo więcej! Kreatywni kierowcy znaleźli dla nich szereg innowacyjnych zastosowań. Niektóre mogą zadziwić.

    Czy za narkotyki też można stracić samochód od 14 marca 2024 r.?

    Za prowadzenie po alkoholu kierowca może stracić samochód lub zapłacić wysoką nawiązkę. Co jednak z prowadzeniem pod wpływem środka odurzającego? Czy w tym przypadku również działają przepisy kodeksu karnego dotyczące przepadku pojazdu lub jego równowartości?

    REKLAMA