| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Auto i prawo > Auto formalności > Auto firmowe > Smartfon a obsługa leasingu

Smartfon a obsługa leasingu

Pobieranie faktur elektronicznych, realizowanie wniosków i potwierdzanie salda online - to jedne z operacji, które mogą wykonywać na swoich smartfonach osoby korzystające z leasingu.

Dzięki stronie: https://klient.efl.com.pl, klienci EFL mają dostęp do wszystkich potrzebnych im informacji o każdej porze dnia i nocy. W sytuacji braku dostępu do komputera klienci wykorzystują telefon komórkowy lub tablet.

Aplikacja na smartfona ułatwi zarządzanie płatnościami w leasingu

Do głównych zalet aplikacji należy zdalne zarządzanie swoimi płatnościami. Za pomocą SMSa czy wiadomości e-mail klient zostaje powiadomiony o wystawionych fakturach czy zbliżających się terminach płatności. Samodzielnie może też pobrać w dogodnym dla siebie momencie dokumenty: upoważnienie do wyjazdu za granicę czy opinię o współpracy, dokonać aktualizacji swoich danych.
Portal gwarantuje także bezpieczną e-fakturę udostępnianą  bez dodatkowych opłat. Usługi posprzedażowe realizowane samodzielnie przez Klienta poprzez portal są bezpłatne. Klienci posiadający dużą liczbę aktywnych umów mają również opłatę za tę usługę znacznie obniżoną.

Zobacz też: Jakie kryteria musi spełniać firma, by skorzystać z leasingu?

Poza tym EFL, jako pierwsza firma leasingowa umożliwiła potwierdzanie salda online. Odbiorca portalu otrzymuje link do swoich dokumentów, które są umieszczone
w internetowym biurze obsługi klienta. Po zalogowaniu się, uzyskuje dostęp do funkcji: „potwierdzenia salda” i „arkusza inwentaryzacyjnego” dzięki czemu może w szybki sposób dokonać operacji.
Portal jest na bieżąco rozwijany i modyfikowany spełnić oczekiwania użytkowników np. poprzez wprowadzenie tzw. „komunikatów zbiorczych” ograniczono liczbę wysyłanych do klientów wiadomości. 

Aplikacja coraz bardziej popularna

W ubiegłym  miesiącu z usług Portalu KlientEFL skorzystało ponad 19 tysięcy użytkowników. Tak duża liczba wejść ma związek m.in. z akcją  „Inwentaryzacja 2013” polegającą na potwierdzaniu sald rozrachunków z kontrahentami. Jak wynika ze statystyk liczba użytkowników portalu wzrasta od 5 do 10 % miesięcznie. Portal cieszy się nie tylko dużą popularnością użytkowników, ale został również doceniony przez specjalistów. EFL po raz kolejny został nagrodzony tytułem „Firmy Przyjaznej Klientowi” nad którym patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a Portal Klient EFL wyróżniono godłem „Użyteczna Strona”.

Tekst: Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL

Zobacz też: Leasing samochodów osobowych dla firmy

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Dariusz Budnik

Radca Prawny - Kancelaria Prawna Cyman i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »