| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Auto w podróży > Motoryzacyjne przewodniki > Pomorze zimą: Dom do Góry Nogami

Pomorze zimą: Dom do Góry Nogami

Kaszuby to piękny region o własnej tradycji i obyczajach. Zachęcamy do wycieczki objazdowej samochodem po tej przepełnionej ludowością krainie. Jej punktem startowym powinien być osobliwy dom, znajdujący się w Szymbarku.

W Szymbarku znajduje się dom, który postawiony jest do „góry nogami”. Twórcą tego przedsięwzięcia jest Daniel Czapiewski – inicjator Centrum Edukacji i Promocji (CEPR).

Zobacz również: Jak korzystać z GPS poza samochodem?

Dom do Góry Nogami rozmiarami nie różni się niczym od innych podobnych sobie budowli. Jedyną różnicą jest fakt, że został on postawiony na dachu. Jego jedną stronę wbito metr w ziemię co w efekcie sprawia wrażenie przewróconej makiety.

Wycieczkę po domu należy rozpocząć od wejścia przez okno szczytowe i poruszanie się po suficie. W środku zastaniemy wnętrze stylizowane na lata 70 – te ubiegłego wieku.

Zobacz również: Wakacje dla aktywnych

Od razu poczujemy atmosferę realnego socjalizmu, którą najlepiej oddaje wykonana w tym stylu toaleta, czy też pokój telewizyjny z kredensem pełnym kryształów.

Z telewizora dobiegnie nas słynne gierkowskie hasło : „Pomożecie? – Pomożemy!”. Wedle zamysłów twórcy dom ma symbolizować fakt, że w poprzednim systemie wszystko było „postawione na głowie”

Polecamy zatrzymanie się na dłużej na terenie CEPR – u. Oprócz Domu do Góry Nogami możemy zwiedzić autentyczną rekonstrukcje zagrody z Syberii, czy też przyjrzeć się najdłuższej desce świata, wpisanej do księgi rekordów Guinnessa.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »