| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Manager > Zarządzanie zespołem > Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony?

Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony?

22 lutego 2016 r. zmieniły się zasady rozwiązywania umów o pracę zawartych na czas określony. W związku z tym pracodawcy zatrudniający pracowników na podstawie umów na czas określony zawartych przed zmianą przepisów powinni zaktualizować informacje o warunkach zatrudniania tych pracowników.

Pracodawcy, którzy sporządzili informacje o warunkach zatrudnienia zawierające konkretne przepisy prawa pracy, powinni je zaktualizować do 22 marca 2016 r. Jeżeli sporządzili informacje w formie opisowej, mają na to czas do 21 września 2016 r.

Od 22 lutego 2016 r. obowiązują nowe okresy wypowiedzenia umów o pracę na czas określony. Informacja o okresach wypowiedzenia obowiązujących pracownika jest jednym z elementów tzw. informacji o warunkach zatrudnienia przekazywanej pracownikom zatrudnianym na czas określony. W związku z nowelizacją przepisów pracodawcy powinni dokonać aktualizacji tej informacji oraz przekazać ją pracownikom zatrudnionym na podstawie umów na czas określony zawartych przed 22 lutego 2016 r. i trwających w tym dniu.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Biznes cały artykuł: Jak zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia pracowników na czas określony.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ireneusz Szczęsny

Ireneusz Szczęsny, Kierownik Zespołu Wsparcia Operacyjnego w Link4

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »