| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Reklama

Czym jest nieuczciwa reklama

Aktualizacja: 25.11.2011

Jest wiele rodzajów stosowanej przez przedsiębiorcę reklamy, która może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji. Jaka zatem reklama w świetle ustawy o zwalczania nieuczciwej konkurencji jest czynem nieuczciwej konkurencji? »

Reklamy zakazane?

Aktualizacja: 25.11.2011

W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem życia codziennego – występuje w prasie, radiu, telewizji, na samochodach i budynkach. Nie dziwi zatem, że reklamodawcy chcą jak najbardziej wyróżnić się na tym rynku rozmaitości. Czasami jednak posuwają się za daleko – ta kwestia została już prawnie uregulowana. »

Ograniczenia prawne związane ze sponsoringiem

Aktualizacja: 25.11.2011

Ze względu na to, że sponsoring szybko zyskał ogromną popularność ustawodawca zdecydował się na regulację pewnych problematycznych kwestii. Głównym celem tych działań było uniknięcie sytuacji, gdy sponsoring byłby alternatywą reklamy dla tych podmiotów, które nie mogą z niej skorzystać. »

Jak skutecznie prowadzić marketing relacji – 10 kluczowych zasad

Aktualizacja: 25.11.2011

Kluczowe zasady działania pełnią taką samą rolę jak prawa fizyki: korzystając z nich, możesz zbudować urządzenia wzmacniające lub umożliwiające pożądany efekt (np. samochody, dźwigi, otwieracze do konserw, maszyny zwijające blachę w konserwy). Prowadzenie marketingu relacji (tj. korzystanie z narzędzi budowania lojalności) musi opierać się na kluczowych zasadach – w przeciwnym razie ten samolot daleko nie poleci. »

Czym jest sponsoring

Aktualizacja: 25.11.2011

Sponsoring został zapoczątkowany w latach 30. ubiegłego wieku w Ameryce i niemal natychmiast odnotował imponujący i dynamiczny rozwój. Dziś jest to zjawisko znane i bardzo powszechne. »

Jak działają programy wspierające kampanię marketingową

Aktualizacja: 25.11.2011

Programy wspierające kampanię marketingową pozwalają na zautomatyzowanie czynności, których wykonanie trwa z reguły wiele czasu. Jak mogą one ułatwić prowadzenie kampanii? Przeczytaj. »

Jak zarządzać kampanią marketingową

Aktualizacja: 25.11.2011

Jeśli tradycyjny marketing jest zgodnie z powiedzeniem częściowo sztuką, częściowo nauką, marketing przyszłości jest wyłącznie nauką z niewielką domieszką artyzmu. Sukces programów marketingowych stał się wprost proporcjonalny do zdolności, z jakimi firma zdobywa i analizuje właściwe informacje. »

Jak stosowany jest marketing bazujący na faktach

Aktualizacja: 25.11.2011

Stosowanie marketingu opartego na faktach dla odniesienia odpowiedniego rezultatu musi być odbywać się dynamicznie. Jak dotrzeć przy jego wykorzystaniu do klienta? »

Na czym polega metoda pomiaru satysfakcji klienta o nazwie „blueprinting”?

Aktualizacja: 25.11.2011

Blueprinting ma na celu ukazać tzw. punkty kontaktowe czyli punkty aktywności klienta względem transakcji zawieranych z oferentem. Pozwala to zidentyfikować problemy dotyczące spełnienia oczekiwań klienta i poznać przyczyny niezadowolenia. Zaletą tej metody jest włączenie klienta w procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa i odczytanie, które z nich mogą być istotne dla odbiorcy wyrobów bądź usług. »

Marketing oparty na faktach

Aktualizacja: 25.11.2011

Marketing oparty na faktach cechuje się możliwością zastosowania w zróżnicowanych segmentach oraz wysokim stopniem indywidualizacji. Na czym dokładnie polega? »

Jak personalizować komunikat reklamowy

Aktualizacja: 25.11.2011

Personalizacja w marketingu stanowi umiejętność dostosowania komunikacji z klientem do jego preferencji i zachowań podczas interakcji.Jak ja wykorzystać w praktyce? »

Na czym polega personalizacja

Aktualizacja: 25.11.2011

W marketingu personalizacja jest ceniona sztuką. Pozwala nie tylko dotrzeć do masowego odbiorcy, ale również zwrócić się do niego w sposób zindywidualizowany. »

Zyskowność klientów i modele wartości

Aktualizacja: 25.11.2011

Kalkulacja całkowitej zyskowności klientów stała się w końcowych latach XX wieku marzeniem instytucji finansowych. Jednak nie była zadaniem prostym. Firmy tego rodzaju jako pierwsze musiały uświadomić sobie wartość swoich różnych produktów, a następnie przełożyć ją na koszty i wreszcie połączyć pojedynczego klienta z wieloma rodzajami rachunków. Rozbudowane procesy i szczegółowe dane niezbędne do kalkulacji zyskowności klientów w połączeniu z wysokimi kosztami wyspecjalizowanych modeli rentowności produktów sprawiały, że do niedawna była ona poza zasięgiem banków nawet średniej wielkości. »

Na czym polega przewidywanie zachowań w reklamie

Aktualizacja: 25.11.2011

Przewidywanie zachowań pomaga działom marketingu określić to, co konsumenci prawdopodobnie zrobią w przyszłości. Za pomocą skomplikowanych technik modelowania i zbierania danych, przewidywanie zachowań wykorzystuje przeszłe zachowania klientów w celu prognozowania przyszłych reakcji. »

Jak zatrzymywać klienta

Aktualizacja: 25.11.2011

W roku 1996 Frederick Reichheld napisał, że amerykańskie korporacje tracą połowę swoich klientów w ciągu każdych pięciu lat. Rzeczywiście, banki i firmy telekomunikacyjne już wcześniej zaczęły analizować powody utraty klientów, aby zrozumieć, dlaczego zaczynają oni korzystać z usług konkurentów. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Bogdan

Założycielka agencji pracy Jobhouse, ekspertka z zakresu HR i rynku pracy. W marcu 2017 roku otrzymała nagrodę publiczności w ogólnopolskim konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez kobiecy portal Sukces Pisany Szminką.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK