| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Reklama > Nowe sposoby na przekaz informacji

Nowe sposoby na przekaz informacji

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami.

Zróżnicowanie czytelników, wydawnictw, sektorów i branż wymaga  różnorodnego rynku informacji, wydawnictw i portali.

Dziennikarstwo i dziennikarze są dostosowani do specjalizacji, sektorów i tematyki.

Nowe formy dziennikarskie (szczególnie internetowe) muszą być dostosowane do różnorodnych odbiorców i sektorów życia.

Wykorzystanie Internetu przez firmy w latach 2011-2012 utrzymuje się na poziomie 94%.

W roku 2012 wskaźnik wykorzystania mobilnego Internetu to 41%.

Ponad 40% pracowników wykorzystuje w pracy komputer.

Zobacz: Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Ponad 50% firm wykorzystuje strony internetowe do prezentacji firmy i jej usług oraz produktów.

W tym okresie 20% firm wykorzystywało Internet przy zamówieniach produktów i usług, 10% wykorzystywało sieć sprzedaży internetowej.

Ponad 90% firm wykorzystuje kontakt z administracją online.

Ponad 35% komputerów wykorzystywanych przez konsumentów to komputery mobilne. 

Zobacz: Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jerzy Rzewuski

Ekspert IT – systemy informatyczne ERP. Ukończone studia - Politechnika Warszawska.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »