| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Reklama > Nowe sposoby na przekaz informacji

Nowe sposoby na przekaz informacji

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami.

Zróżnicowanie czytelników, wydawnictw, sektorów i branż wymaga  różnorodnego rynku informacji, wydawnictw i portali.

Dziennikarstwo i dziennikarze są dostosowani do specjalizacji, sektorów i tematyki.

Nowe formy dziennikarskie (szczególnie internetowe) muszą być dostosowane do różnorodnych odbiorców i sektorów życia.

Wykorzystanie Internetu przez firmy w latach 2011-2012 utrzymuje się na poziomie 94%.

W roku 2012 wskaźnik wykorzystania mobilnego Internetu to 41%.

Ponad 40% pracowników wykorzystuje w pracy komputer.

Zobacz: Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Ponad 50% firm wykorzystuje strony internetowe do prezentacji firmy i jej usług oraz produktów.

W tym okresie 20% firm wykorzystywało Internet przy zamówieniach produktów i usług, 10% wykorzystywało sieć sprzedaży internetowej.

Ponad 90% firm wykorzystuje kontakt z administracją online.

Ponad 35% komputerów wykorzystywanych przez konsumentów to komputery mobilne. 

Zobacz: Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kamil Szlachcic

Analityk Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »