| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Reklama > Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Firmy są ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, firm mediowych i mediów. Głównymi kryteriami dla reklamodawców jest popularność i powszechność przekazu oraz jego marka i reputacja. Jakie są wymagania firm wobec reklamodawców?

Obok tradycyjnych form wykorzystywane są portale społecznościowych, fora dyskusyjne, blogi i bazy danych. Prowadzenie komunikacji w czasie rzeczywistym i konta pocztowe,  dyskusyjne są przez wiele firm wysoko oceniane. Wprowadzenie informacji klienckiej oraz plotek jest sposobem na zdobycie zaufania, marki oraz pozytywnej oceny kupujących i fanów (fanpage).

Publikacje reklamowe są nadal najpopularniejszym sposobem prezentacji, komunikacji i przekazywania informacji o firmie i jej produktach. Klienci częściej wybierają produkty znane, opisane i zaprezentowane.

Zobacz: Popularność przekazów reklamowych online

Odpowiednia reklama pozwala na zbudowanie marki, reakcji odbiorcy, opinii i zaufania do firmy. Wypowiedzi specjalistów, dziennikarzy danej branży są częściej czytane i lepiej oceniane. Klienci szukają również publikacji pisanych przez pracowników i specjalistów danej firmy. Firmy wykorzystują ten sposób przekazu,  w ostatnim okresie znacznie wzrósł rynek czytelników i publikacji tego rodzaju.

W kolejnych latach rynek ten będzie się rozwijał, głownie w oparciu o zainteresowanie firm reklamą tego typu.

Zobacz: Jak stworzyć skuteczną reklamę?

Reklamodawcy coraz częściej interesują się przekazami multimedialnymi, wprowadzenie prezentacji tego typu wymaga inwestycji w innowacje w wydawnictwach, firmach mediowych i mediach.

Zainteresowanie użytkowników Internetu  prezentacjami multimedialnymi jest znaczne, jednak głównie w zakresie informacji, prezentacji wideo lub filmów nie klasycznymi reklamami.

Nowością na rynku reklamowym jest reklama mobilna, obecnie na szeroką skalę funkcjonuje reklama sms, wprowadzane są nowe aplikacje i telefony oraz mobilny dostęp dla  reklamy mobilnej (najczęściej indywidualnej). Zainteresowanie reklamodawców będzie systematycznie wzrastać przy rozpowszechnianiu się i popularyzacji rozwiązań mobilnych.

Formy prezentacji reklamowej zmieniają się w miarę rozwoju rynku informacji, rynku TV online oraz programów i aplikacji IT.

Zobacz serwis: Reklama

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Pałucki Trusiński Hermelin

Kompleksowa obsługa przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »