REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jakimi kanałami dotrzeć do klienta

Jakimi kanałami dotrzeć do klienta
Jakimi kanałami dotrzeć do klienta

REKLAMA

REKLAMA

Dotarcie do klienta oznacza przebicie otaczającej go powłoki złożonej z ofert innych firm. Jak najłatwiej i najszybciej dotrzeć do klienta? Jakie kanały wybrać?

Celem automatyzacji marketingu jest oferowanie właściwego przekazu właściwemu klientowi we właściwym czasie. Wraz z rozwojem Internetu wiele firm dodało do powyższej maksymy słowa „właściwym kanałem” spowodowane ewaluacją preferencji klientów dotyczących interakcji.

REKLAMA

Poznanie kanałów, za których pośrednictwem dany klient woli wchodzić w interakcje z firmą, jest jedynie częścią zadania. Przedsiębiorstwo musi także zadecydować, jakie sposoby komunikacji przyniosą najlepsze rezultaty. To, że dany klient woli zakładać lokaty terminowe w oddziale banku, nie oznacza jeszcze, że nie jest zainteresowany zrozumiałymi wyciągami bankowymi przesyłanymi pocztą elektroniczną.

Zarządzanie kanałami oznacza optymalizowanie kanałów firmy za pomocą środków interakcji z klientami oraz wiedzę o tym, jak wybrać najlepsze podejście do każdego z nich.

Polecamy serwis: Umowy

Nowy klient, którego korzystanie z usług bankowych online równomiernie wzrasta, może woleć informacje przesyłane pocztą elektroniczną dołączone do miesięcznego wyciągu z konta, podczas gdy emerytka lubiąca odwiedzać pobliską filię banku będzie zachwycona, gdy jego pracownik zaproponuje jej filiżankę kawy i wręczy broszurę poświęconą nowej ofercie ubezpieczeń na życie. Tak więc klienci banków charakteryzują się odmiennymi preferencjami w dotyczącymi kanałów komunikacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz także: Przewidywanie zachowań