| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Porady internautów

Nieuczciwe praktyki rynkowe

Aktualizacja: 09.11.2011

Praktyki rynkowe są takim działaniem lub zaniechaniem przedsiębiorcy lub sposobem postępowania, oświadczeniem albo informacją handlową, w tym również reklamą i marketingiem, które jest bezpośrednio związane z promocją lub nabyciem produktu przez konsumenta. »

Prawa konsumenta przy nieuczciwych praktykach rynkowych

Aktualizacja: 09.11.2011

Przedsiębiorca, który dopuścił się dokonania nieuczciwych praktyk rynkowych ponosi odpowiedzialność cywilną oraz karną. Konsumentowi, który został poszkodowany przysługują określone uprawnienia. »

Niedozwolone urządzenia a czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Nakłanianie do niewykonania umowy jako czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Naśladowanie gotowego produktu jako czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Czy wiesz na czym polega reklama szeptana?

Aktualizacja: 09.11.2011

Reklama stanowi istotny czynnik działalności przedsiębiorstwa. »

Zaniechanie wprowadzające w błąd a przedsiębiorca

Aktualizacja: 09.11.2011

Praktyki rynkowe są takim działaniem lub zaniechaniem przedsiębiorcy lub sposobem postępowania, oświadczeniem albo informacją handlową, w tym również reklamą i marketingiem, które jest bezpośrednio związane z promocją lub nabyciem produktu przez konsumenta. »

Czy wiesz jak oglądają strony umowy forfaitingu?

Aktualizacja: 09.11.2011

Umowa forfaitingu polega na umożliwieniu zbywcy wierzytelności uzyskanie odpowiedniego kapitału w szybkim tempie w drodze zobowiązania się jednej strony do dostarczenia wierzytelności. »

Zakres działania wprowadzającego w błąd w odniesieniu do przedsiębiorcy

Aktualizacja: 09.11.2011

Praktykę rynkową wówczas można uznać za działanie wprowadzające w błąd. »

Zasady skutecznej reklamy firmy

Aktualizacja: 09.11.2011

Reklama jest podstawowym narzędziem służącym zwiększaniu zainteresowania produktem. Specjaliści od tego środka perswazji stosują określone metody socjotechniczne. »

Zakaz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów

Aktualizacja: 08.11.2011

Zgodnie z regulacjami ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów są zakazane. »

Czy wiesz jak powinna wyglądać treść umowy faktoringu?

Aktualizacja: 08.11.2011

Przedmiotem umowy faktoringu jest przelew wierzytelności. Dopuszczalne jest umieszczanie w niej określonych klauzul. »

Zakaz nadużywania pozycji dominującej

Aktualizacja: 08.11.2011

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów w odniesieniu do pozycji dominującej wprowadza zakaz jej nadużywania. »

Perswazja w reklamie przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 08.11.2011

Perswazja jest obecnie nieodłącznym elementem reklamy. Skuteczne działania marketingowe związane z reklamą przedsiębiorstwa wymagają znajomości metod socjotechnicznych. »

Wygaśnięcie decyzji Prezesa UOKIK w przedmiocie koncentracji

Aktualizacja: 08.11.2011

Zgodę na przeprowadzenie koncentracji, w następstwie której konkurencja na rynku nie zostanie istotnie ograniczona, wydaje Prezes Urzędu ochrony Konkurencji i Konsumentów. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

SaldeoSMART

SaldeoSMART to ewolucja w księgowości.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »