| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Zasady skutecznej reklamy firmy

Zasady skutecznej reklamy firmy

Reklama jest podstawowym narzędziem służącym zwiększaniu zainteresowania produktem. Specjaliści od tego środka perswazji stosują określone metody socjotechniczne.

wyszczególnianie figur względem tła - jest stosowana po to, by odbiorca mógł wyselekcjonować informacje, które będą miały dla niego jakieś potencjalne znaczenie;

reakcja na zmianę informacji w otoczeniu – jest następstwem naturalnego dążenia do kontroli zmian w świecie zewnętrznym, które kształtują sytuację adresata. Odbiorca z łatwością identyfikuje postać fizyczną informacji nawet, gdy nie przeprowadza prawidłowego procesu interpretacji. Zarówno jakość i natężenie ilości informacji ma znaczący wpływ na stopień koncentracji uwagi;

reakcja na informacje subiektywnie nowe, które wywołują poczucie zaskoczenia: ma za zadanie silnie wpłynąć na emocje, by wywołać wrażenie nowości, dziwności, zaskoczenia. Informacje tego typu zmuszają odbiorcę, by się zaangażował w proces poznawczy;

Polecamy: Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna?

reakcja na konflikt informacyjny: wiąże się ona z rozładowaniem napięcia, jakie wywołują docierające rozbieżne informacje.

Owo napięcie może się wiązać również z rozbieżnością pomiędzy informacjami, jakie uzyskuje odbiorca, a jego dotychczasowym doświadczeniem. Przy dużym natężeniu konflikt musi być redukowalny, gdyż wiadomość zamiast koncentrować uwagę odbiorcy będzie dla niego uciążliwa i bezsensowna

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

SmartConsulting S.K.A.

SmartConsulting S.K.A. jest częścią SmartGoup Division, grupy firm powiązanych personalnie i kapitałowo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »