| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Zasady skutecznej reklamy firmy

Zasady skutecznej reklamy firmy

Reklama jest podstawowym narzędziem służącym zwiększaniu zainteresowania produktem. Specjaliści od tego środka perswazji stosują określone metody socjotechniczne.

wyszczególnianie figur względem tła - jest stosowana po to, by odbiorca mógł wyselekcjonować informacje, które będą miały dla niego jakieś potencjalne znaczenie;

reakcja na zmianę informacji w otoczeniu – jest następstwem naturalnego dążenia do kontroli zmian w świecie zewnętrznym, które kształtują sytuację adresata. Odbiorca z łatwością identyfikuje postać fizyczną informacji nawet, gdy nie przeprowadza prawidłowego procesu interpretacji. Zarówno jakość i natężenie ilości informacji ma znaczący wpływ na stopień koncentracji uwagi;

reakcja na informacje subiektywnie nowe, które wywołują poczucie zaskoczenia: ma za zadanie silnie wpłynąć na emocje, by wywołać wrażenie nowości, dziwności, zaskoczenia. Informacje tego typu zmuszają odbiorcę, by się zaangażował w proces poznawczy;

Polecamy: Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna?

reakcja na konflikt informacyjny: wiąże się ona z rozładowaniem napięcia, jakie wywołują docierające rozbieżne informacje.

Owo napięcie może się wiązać również z rozbieżnością pomiędzy informacjami, jakie uzyskuje odbiorca, a jego dotychczasowym doświadczeniem. Przy dużym natężeniu konflikt musi być redukowalny, gdyż wiadomość zamiast koncentrować uwagę odbiorcy będzie dla niego uciążliwa i bezsensowna

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Zasady skutecznej reklamy firmy
Zasady skutecznej reklamy firmy

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Danuta Trochim

Księgowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »