| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Zasady skutecznej reklamy firmy

Zasady skutecznej reklamy firmy

Reklama jest podstawowym narzędziem służącym zwiększaniu zainteresowania produktem. Specjaliści od tego środka perswazji stosują określone metody socjotechniczne.

wyszczególnianie figur względem tła - jest stosowana po to, by odbiorca mógł wyselekcjonować informacje, które będą miały dla niego jakieś potencjalne znaczenie;

reakcja na zmianę informacji w otoczeniu – jest następstwem naturalnego dążenia do kontroli zmian w świecie zewnętrznym, które kształtują sytuację adresata. Odbiorca z łatwością identyfikuje postać fizyczną informacji nawet, gdy nie przeprowadza prawidłowego procesu interpretacji. Zarówno jakość i natężenie ilości informacji ma znaczący wpływ na stopień koncentracji uwagi;

reakcja na informacje subiektywnie nowe, które wywołują poczucie zaskoczenia: ma za zadanie silnie wpłynąć na emocje, by wywołać wrażenie nowości, dziwności, zaskoczenia. Informacje tego typu zmuszają odbiorcę, by się zaangażował w proces poznawczy;

Polecamy: Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna?

reakcja na konflikt informacyjny: wiąże się ona z rozładowaniem napięcia, jakie wywołują docierające rozbieżne informacje.

Owo napięcie może się wiązać również z rozbieżnością pomiędzy informacjami, jakie uzyskuje odbiorca, a jego dotychczasowym doświadczeniem. Przy dużym natężeniu konflikt musi być redukowalny, gdyż wiadomość zamiast koncentrować uwagę odbiorcy będzie dla niego uciążliwa i bezsensowna

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Jan Majczyk

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »