| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Każde działanie, które ma wydarzyć się w gospodarce wolnorynkowej powinno zostać dokładnie przemyślane i zaplanowane, by zminimalizować ryzyko wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji na rynku.

Takie same zasady tyczą się samej kampanii promocyjnej, która wchodzi w skład całej strategii marketingowej w ekonomii.

Zasady, jakimi powinien kierować się każdy, kto planuje tworzyć kampanię reklamową to: zasada spójności, która podkreśla, że wszystkie działania i decyzje podjęte podczas kampanii powinny być ze sobą powiązane, a na pewno nie mogą się wykluczać; reguła innowacyjności mówi o tym, iż należy wprowadzać nowe elementy do każdej następnej kampanii reklamowej. Stosowanie tych samych reklam lub ich wzorów sprawia, że ludzie uodparniają się na przekazy, a przez to siła oddziaływania maleje; zasada podkreślająca różnice pomiędzy własnym produktem a produktem konkurencji (oczywiście cechuje się tym, że własny produkt jest wychwalany); reguła mówiąca o tym, jak bardzo istotne jest przeanalizowanie rynku, by uzyskać jak najmniejszy stopień zagrożenia. Reguła ta polega na zdobyciu jak największej wiedzy o rynku oraz działaniach konkurencji.

Stworzenie skutecznej kampanii reklamowej pozwoli na poprawę wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa, a mimo że poniesione koszty są wysokie, to zasady rynkowe rekompensują to poprzez wzrost sprzedaży.

Polecamy: Produkt placement, czyli lokowanie produktu

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Danuta Trochim

Księgowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »