| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Każde działanie, które ma wydarzyć się w gospodarce wolnorynkowej powinno zostać dokładnie przemyślane i zaplanowane, by zminimalizować ryzyko wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji na rynku.

Takie same zasady tyczą się samej kampanii promocyjnej, która wchodzi w skład całej strategii marketingowej w ekonomii.

Zasady, jakimi powinien kierować się każdy, kto planuje tworzyć kampanię reklamową to: zasada spójności, która podkreśla, że wszystkie działania i decyzje podjęte podczas kampanii powinny być ze sobą powiązane, a na pewno nie mogą się wykluczać; reguła innowacyjności mówi o tym, iż należy wprowadzać nowe elementy do każdej następnej kampanii reklamowej. Stosowanie tych samych reklam lub ich wzorów sprawia, że ludzie uodparniają się na przekazy, a przez to siła oddziaływania maleje; zasada podkreślająca różnice pomiędzy własnym produktem a produktem konkurencji (oczywiście cechuje się tym, że własny produkt jest wychwalany); reguła mówiąca o tym, jak bardzo istotne jest przeanalizowanie rynku, by uzyskać jak najmniejszy stopień zagrożenia. Reguła ta polega na zdobyciu jak największej wiedzy o rynku oraz działaniach konkurencji.

Stworzenie skutecznej kampanii reklamowej pozwoli na poprawę wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa, a mimo że poniesione koszty są wysokie, to zasady rynkowe rekompensują to poprzez wzrost sprzedaży.

Polecamy: Produkt placement, czyli lokowanie produktu

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa
Reguły strategii marketingowej przedsiębiorstwa

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

KnowBox Szkolenia

Portal dla szkoleniowców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »