| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Porady internautów > Czy wiesz jak stworzyć komunikat reklamowy?

Czy wiesz jak stworzyć komunikat reklamowy?

Prosperowanie przedsiębiorstwa na rynku jest możliwe dzięki promowaniu jego usług. Reklama informuje o istnieniu firmy.

Zwykle budową reklam zajmują się wyspecjalizowane firmy. Warto jednak znać pewne podstawowe zasady tworzenia komunikatów reklamowych.

Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że reklama sama w sobie nie jest dla odbiorcy interesująca. W związku z tym jej twórca powinien skupić się przede wszystkim na tych jej elementach, które mogą przyciągnąć uwagę potencjalnego konsumenta.

W tym celu przy każdym formułowaniu komunikatu promocyjnego wykorzystuje się dwa aspekty: - aspekt priorytetu, którego celem jest zwrócenie uwagi na prezentowaną usługę bądź produkt; - aspekt krótkiej pamięci, który wskazuje na to, że informacje, które znajdują się na końcu komunikatu są najlepiej zapamiętane.

Polecamy: Jaki przekaz może być uznany za reklamę ukrytą?

Zwrócić uwagę odbiorcy można przez: - zastosowanie efektu dźwiękowego; - zadanie niekonwencjonalnego pytania; - podanie nazwy firmy; - zastosowanie intensywnych barw.

Istotne jest również to, by charakter przekazu był dostosowany do cech odbiorcy. Należy zwrócić uwagę, że analogiczne bodźce są odbierane w różny sposób. Jeden komunikat nie trafi do wszystkich, więc trzeba go zróżnicować w zależności od tego, do jakiej grupy kierowana jest oferta (młodzież, osoby starsze, klasa średnia, itp.).

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Czy wiesz jak stworzyć komunikat reklamowy?
Czy wiesz jak stworzyć komunikat reklamowy?

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Cyman i Wspólnicy sp. k.

Kancelaria prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców i osób nieprowadzących działalności gospodarczej w obszarach kontraktów, rozwiązywania sporów i zastępstwa procesowego, windykacji w kraju i za granicą, nieruchomości i budownictwa, podatków, spraw korporacyjnych, stosunków pracowniczych, zamówień publicznych, restrukturyzacji i upadłości, rynków finansowych i finansowania działalności gospodarczej, a także stosunków międzynarodowych i prawa europejskiego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »