| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > Finanse i rozwój > System zarządzania jakością – strategia firmy w systemie zarządzania jakością

System zarządzania jakością – strategia firmy w systemie zarządzania jakością

Podstawowym zadaniem menedżera jest realizacja celów przedsiębiorstwa. Warto jednak zauważyć, że realizowane cele powinny przede wszystkim zapewnić możliwie jak najdłuższy czas funkcjonowania firmy na najwyższym poziomie. Przyciągnięcie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych staje się warunkiem przetrwania przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym.

Niewątpliwie wdrożenie SZJ daje firmie wiele korzyści, do podstawowych można zaliczyć:

  • wyższą pozycję firmy z punktu widzenia marketingowego,
  • wzrost zainteresowania klientów,
  • elastyczność  i dostosowanie się do specyficznych wymagań klientów,
  • stworzenie partnerskich stosunków z klientami i dostawcami,
  • stwarzanie podstaw gwarancji wysokiej jakości produktów i usług,
  • usprawnienie zarządzania,
  • kształtowanie świadomości pracowników i ich osobisty rozwój poprzez pracę zespołową,
  • efektywniejsze wykorzystanie czasu pracy,
  • skrócenie czasu projektowania i wprowadzania na rynek nowych wyrobów i usług,
  • uzyskanie obniżki kosztów  złej jakości produktów i usług,
  • poprawa przepływu informacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Kontrola firmy przez ZUS

Autor: Daria Cwen - Dyrektor Działu Windykacji B2B Kancelarii Prawnej Inkaso WEC S.A.

reklama

Aktualizacja: 20.07.2015

Ekspert:

Kancelaria Prawna Inkaso WEC S.A.

Obsługa wierzytelności

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

System zarządzania jakością
System zarządzania jakością

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Zbigniew Szczygielski

 Ekspert rynku leasingowego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »