| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

ABC małej firmy

Jak budowana jest wizja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Obok misji firmy jej wizja jest jednym z najważniejszych składników nowopowstałego przedsiębiorstwa prowadzącego działalność gospodarczą. Niezależnie od dziedziny w jakiej firma funkcjonuje wizja w dużym stopniu wpływa na jej wizerunek. »

Proces osiągania celu a misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy powinna nieodłącznie dokonywać określenia drogi do osiągnięcia wskazanego w niej celu. Jest to jedna z dziewięciu podstawowych cech misji przedsiębiorstwa. »

Sens istnienia firmy a jej misja

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym elementem funkcjonującego przedsiębiorstwa. Powinna ona zawierać określenie istoty jego funkcjonowania. »

Brzmienie misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym składnikiem towarzyszącym przedsiębiorcy od chwili rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. Podczas tworzenia misji można natrafić na wiele problematycznych kwestii, w tym dotyczących jej brzmienia. »

Zasady ponoszenia kosztów w postępowaniu sądowym

Aktualizacja: 09.12.2011

W postępowaniu sądowym, sąd rozlicza koszty dopiero w wyroku kończącym sprawę w instancji, stosując podstawową zasadę określaną mianem zasady odpowiedzialności za wynik postępowania. Co oznacza ta zasada, co może wpłynąć na modyfikację tej zasady, co gdy w procesie jest kliku przegranych? »

Jak konkretna powinna być misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Jedną z cech misji firmy należy konkretyzacja niesionego przez nią przekazu. Od jej stopnia uzależniony jest postrzeganie przedsiębiorstwa na rynku. »

Jak zrozumiała powinna być misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień rozumienia sformułowań użytych do oznaczenia misji firmy ma istotny wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa oraz skuteczną realizację jego celów. »

Cel misji firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Do cech misji firmy należy wskazywanie ogólnie pojętych zamierzeń, do których realizacji dąży przedsiębiorstwo. Cel misji wywiera wpływ na postrzeganie firmy. »

Czy misja firmy powinna być stanowcza?

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień stanowczości misji firmy pozwala na określenie jej charakteru przez przeciętnego adresata i zbudowanie wizerunku firmy. »

Zakres misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy obejmuje swoim zakresem zróżnicowane elementy. Od treści misji uzależniony jest wizerunek firmy. »

Co powinna mówić misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jako jeden z nieodłącznych elementów jej prowadzenia udziela odpowiedzi na ogólne pytania kontrahentów i klientów. Cecha ta wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. »

Jak stworzyć misję firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Kreowanie misji firmy jest procesem składowym szeroko ujętego budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Tworząc ją należy uwzględniać określone zasady. »

Na czym polega misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym składnikiem przedsiębiorstwa od chwili jego założenia. Prawidłowo skonstruowana spełnia gospodarczo i społecznie istotne funkcje. »

Czym jest wizja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Każda występują w obrocie firma posiada wyobrażenie o jej funkcjonowaniu w bliższej i dalszej przyszłości. Obraz ten określany jest mianem wizji firmy. »

Transakcje za pomocą rachunku bankowego

Aktualizacja: 09.12.2011

W polskim systemie prawnym nie ma przepisów, które wprowadzałyby generalny obowiązek posiadania przez przedsiębiorcę rachunku bankowego. W wielu aktach prawnych znajdują się jednak przepisy, które obligują przedsiębiorców do korzystania z rachunku bankowego w ściśle określonych sytuacjach. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dariusz Rzeszotarski

Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »