| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Mała firma > ABC małej firmy > Dodatkowe kwoty połowowe dorszy, śledzi i łososi

Dodatkowe kwoty połowowe dorszy, śledzi i łososi

Resort rolnictwa określił dodatkowe kwoty połowowe organizmów morskich. Publikujemy dodatkowe kwoty połowowe dorszy, śledzi i łososi w podobszarach Morza Bałtyckiego.

Kwoty połowowe organizmów morskich

Realizując obowiązek nałożony Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu i warunków wykorzystania ogólnej kwoty połowowej (Dz. U. Nr 282, poz. 1653), minister właściwy do spraw rybołówstwa poinformował, że dodatkowe kwoty połowowe następujących organizmów morskich wynoszą:

  • kwota połowowa dorszy (podobszary 25-32 Morza Bałtyckiego) – 1487,234 t.
  • kwota połowowa śledzi (podobszary. 22-24 Morza Bałtyckiego) – 2,526 t.
  • kwota połowowa łososi (podobszary 22-31 Morza Bałtyckiego) - 148 szt.

Rozporządzenie określa sposób i warunki wykorzystania ogólnej kwoty połowowej określonych gatunków organizmów morskich w polskiej wyłącznej strefie ekonomicznej, na morzu terytorialnym, w Zatoce Puckiej, w Zatoce Gdańskiej oraz na akwenach położonych poza polskimi obszarami morskimi.

Podział dodatkowych kwot połowowych wymienionych gatunków ryb nastąpi zgodnie z zasadami określonymi we wspomnianym wyżej rozporządzeniu.

Wnioski o przyznanie dodatkowej kwoty połowowej należy składać do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w terminie 14 dni, od dnia ogłoszenia niniejszego komunikatu.

Polecamy: Jakie dotacje dla rybaków?

Źródło: MRiRW

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »