| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Lokaty > Warto wiedzieć > Konto internetowe oprocentowane jak lokata

Konto internetowe oprocentowane jak lokata

Strategie wzrostu, komunikowane co rusz przez banki działające w Polsce, opierają się na trwałej budowie relacji z klientami. Stosunkowo najtrwalsza relacja pomiędzy instytucją finansową, a klientem budowana jest w oparciu o dwa produkty – konto osobiste oraz kredyt hipoteczny.

W niniejszym opracowaniu skupimy się na ofercie rachunku bankowego – popularnego „ROR-u”, które w ostatnich miesiącach coraz częściej spełnia też funkcje atrakcyjnie oprocentowanego depozytu.

Rozwiązaniem dla osób, które z jednej strony cenią sobie pewność oraz bezpieczeństwo posiadania konta osobistego w banku, z drugiej zaś posiadającymi obawy o to, że opłaty związane z obsługą rachunku będą znaczące (nierzadko sięgające kilkudziesięciu złotych miesięcznie) jest oferta kont internetowych.
To właśnie w przypadku większości kont internetowych nie zapłacisz za:

- prowadzenie konta,
- usługę bankowości elektronicznej,
- przelewy zewnętrzne, zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
- korzystanie z karty płatniczej wydawanej do rachunku,
- wypłatę z bankomatów nienależących do sieci Banku lub z nim współpracującej.

Porównaj najlepsze oferty kont internetowych!

Praktycznie nie można dziś nie zauważyć tego, w jak zintensyfikowany sposób banki promują korzyści płynące z posiadania rachunku internetowego. Jest to optymalne rozwiązanie dla obu stron, czyli instytucji finansowej oraz klientów. Dlaczego?

Otóż klient ceni sobie w dużym stopniu to ile zapłaci za realizowane przez siebie transakcje oraz ogólnie pojmowaną obsługę. Bank z kolei jest zainteresowany pozyskaniem grupy klientów, którzy z różnych przyczyn nie staną się typowymi klientami korzystającymi z tzw. „stacjonarnej” bankowości.

Banki zauważyły, że bardzo duża część osób, aktywnych zawodowo, nie ma czasu na wizyty w placówkach. Jest to oczywiście związane z natłokiem obowiązków (praca, dom, dzieci). W związku z tym należy zaproponować im taką usługę, która pozwoli na dokonywanie dużej ilości transakcji bankowych, bez potrzeby wizyty w banku. Takim produktem, dopasowanym do potrzeb nowoczesnego społeczeństwa, jest właśnie konto internetowe.

Za operacje dokonywane samodzielnie (bez angażowania call center), banki w większości przypadków nie naliczają żadnych opłat. Operacje realizowane w placówkach banku bądź poprzez serwis telefoniczny, w przypadku konta internetowego, mogą być nawet wyższe niż w standardowej ofercie ROR.

Konto internetowe za 0zł z oprocentowaniem 5,5%! Sprawdź szczegóły i załóż online!

Aktualnie pośród bardzo licznej oferty dostępnych propozycji rachunków najbardziej wyróżniają się:

  • Konto internetowe dbNET prowadzone przez Deutsche Bank PBC charakteryzujące się gwarancję niezmiennych warunków do końca 2013 roku, bezpłatnym prowadzeniem rachunku, darmowymi wypłatami z bankomatów na całym świecie, brakiem opłaty za realizację przelewów składanych za pośrednictwem Internetu oraz wyższym od standardowego o 0,25pp. oprocentowaniem lokat;
reklama

Autor:

TotalMoney.pl

Źródło:

Własne

Zdjęcia


Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Mazurkiewicz

Partner – Senior Executive Search Consultant HRK S.A. /IRC Global Executive Search Partners posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, m.in. w branży finansowej i branży doradztwa personalnego. W latach 1998-2004 pracował dla szwajcarskich firm ubezpieczeniowych, m.in. na stanowiskach dyrektora regionalnego oraz dyrektora ds. rozwoju i szkoleń. Jako dyrektor departamentu szkoleń w dużej międzynarodowej organizacji stworzył i rozwinął system szkoleń dla kilku tysięcy przedstawicieli handlowych. Certyfikowany trener Insights Discovery. W swojej pracy zawodowej przeprowadził ponad 150 warsztatów z zakresu komunikacji, zarządzania, negocjacji i technik sprzedaży. W 2006 roku został partnerem zarządzającym HRK Financial Markets w HRK S.A. gdzie stworzył od podstaw zespół specjalizujący się w projektach rekrutacyjnych skierowanych do instytucji finansowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku kapitałowego, od tego czasu miał okazję pracować dla ponad 120 klientów. Obecnie w HRK pozyskuje kandydatów na wysokie stanowiska dla wielu renomowanych instytucji finansowych i korporacji międzynarodowych oraz koordynuje realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i eksperckie w obszarach: Banking & Insurance, Leasing & Financial Services, Legal & Profesional Services, FINANCE, SSC, BPO, HR, FMCG, RETAIL. Odpowiada za relacje z międzynarodową siecią IRC Global Executive Search Partners, nadzoruje Marketing, PR i innowacje.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »