| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Leasing > Pytania i odpowiedzi > Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu

Jakie formalności wiążą się z umową leasingu? Jakie dokumenty są wymagane przy ubieganiu się o leasing? Ekspert wyjaśnia jakie formalności łączą się z leasingiem.

Formalności związane z podpisaniem umowy leasingu są zróżnicowane w zależności od firmy leasingowej, z usług której zamierzamy skorzystać.

Liczba i rodzaj dokumentów wymaganych do zawarcia umowy leasingu zależą od kondycji finansowej przedsiębiorstwa wnioskującego o leasing, a także od wartości i rodzaju przedmiotu.

Podstawą jest wypełnienie wniosku leasingowego

W procedurach uproszczonych wymagane jest zwykle dostarczenie dokumentów rejestrowych, niektóre firmy leasingowe wymagają też udokumentowania przychodów i zysków za poprzedni oraz bieżący rok podatkowy.

Przy bardziej skomplikowanych transakcjach niezbędne mogą okazać się inne dokumenty dotyczące firmy i przedmiotu leasingu.

Polecamy: Czym jest wysoki wykup w leasingu?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Marek Jurkiewicz

General Manager serwisu infoPraca (Grupo Intercom).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »