| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Korespondencja w biznesie > Korespondencja mailowa > Jak zdobyć zaufanie klienta wysyłając ofertę e-mailem?

Jak zdobyć zaufanie klienta wysyłając ofertę e-mailem?

Korzystając z sieci możemy dotrzeć do nieograniczonej liczby potencjalnych partnerów firmy. Jest to jednak dopiero pierwszy krok w budowaniu sieci odbiorców. Aby zwiększyć grono swoich klientów warto jest poświęcić uwagę na dokładne przygotowanie oferty biznesowej.

Oto zbiór podstawowych zasad w dziedzinie zdobycia zaufania klienta:

1. Zamieść zeskanowany podpis pod ofertą;

2. Wyślij do klientów prośby o podanie swoich opinii. Przy okazji poproś ich, by polecali Cię znajomym, jeśli są zadowoleni z Twoich usług lub produktów;
3. Podaj opinie klientów:

• Opinie osób znanych w Twojej grupie docelowej są najskuteczniejsze.
• Opinie osób mieszkających tam, gdzie Twoja grupa docelowa, są najskuteczniejsze.
• Podaj adres strony WWW lub dane kontaktowe do klientów, którzy wyrazili na to zgodę.

Polecamy: Korespondencja w firmie

4. Daj jak najlepszą i najdłuższą 100% gwarancję, pamiętając o tym, że przy dobrych produktach liczba zwrotów nie przekracza 1 – 2%;

5. Bądź ekspertem, doradzaj i edukuj;
6. Nie owijaj w bawełnę — wal śmiało, kawa na ławę, pamiętając o tym, że klienta interesuje tylko on sam;
7. Podawaj fakty, podawaj dokładne dane, dokładne liczby, skanowane dokumenty i inne dowody na to, że przedstawione dane są prawdziwe;
9. Podaj dane kontaktowe do swojej firmy. Nie bądź firmą krzakiem.

Polecamy: Zapytanie ofertowe

Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak, artykuł jest fragmentem książki "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów", wydawnictwa Onepress.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Komorniczak

Doradca podatkowy, prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »