REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Karty kredytowe dla kobiet: co oferują banki

Regina Anam
Najlepsza karta kredytowa dla kobiety.
Najlepsza karta kredytowa dla kobiety.

REKLAMA

REKLAMA

Coraz więcej kobiet posiada w swoich portfelach karty kredytowe, z których korzystają podczas większych zakupów. Wiedząc o tym, niektóre banki przygotowały dla nich szereg propozycji. Czy jednak stają one na wysokości zadania? Sprawdziliśmy obecnie dostępne oferty instytucji finansowych przeznaczonych specjalnie dla Pań.

Na obcasach

REKLAMA

BZ WBK jest jednym z pierwszych banków, który pokusił się o wprowadzenie produktu finansowego przeznaczonego jedynie dla Pań. Konto osobiste „Konto na obcasach” jest uzupełnione o pakiet ubezpieczeń, w tym infolinię "Assistance dla Kobiet", która obejmuje całodobowe wsparcie w „typowo” kobiecych sprawach, jak organizacja usług opiekunki dla dziecka, czy organizacja wizyty w gabinecie kosmetycznym. Dodatkowo do konta wydawana jest karta debetowa Visa na Obcasach, która posiada funkcję Pay Pass i bardzo kobiecy design. Jedną z jej zalet jest zwrot 1% wartości zakupów przy dokonaniu płatności kartą. Dodatkowo BZ WBK stworzył w jej ramach Program Partnerski, do którego dołączyły np. sklep Aldo, Mexx, czy Esprit, który zapewnia posiadaczkom konta zniżki. Oferta obejmuje także darmowe bilety w Multikinach.

Razem raźniej

REKLAMA

Spora część banków, aby sprostać wymaganiom klientek, weszła we współpracę z firmami, które znają kobiety najlepiej. Na ten pomysł wpadł przed laty Citi Handlowy wspólnie w wydawcą magazynu Elle i tym samym powstała karta kredytowa Citibank-Elle. Z kartą związany jest rozbudowany program rabatowy – klientki mogą korzystać ze zniżek w ponad 3,9 tys. sklepach, domach mody, salonach kosmetycznych, butikach i restauracjach w całej Polsce, jak np. Atlantic, Apart, Levi’s czy Wittchen.

Inne banki, które także wybrały tę drogę to mBank, który proponuje kartę Visa Rossman dającą dostęp do 5 proc. zniżek w sieciach sklepów Rossmann. Z perfumerią Sephora wszedł natomiast w program partnerski Millennium Bank i oferuje kartę Sephora Millennium Visa. Banki proponują także specjalne karty dla konsultantek firm kosmetycznych, m.in. BPH ma w swojej ofercie kartę Avon, a ING Bank Śląski może pochwalić się kartą Visa Oriflame.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy także: Wybór karty kredytowej

Impresja na różowo

Bank Millennium niedawno zaczął reklamować szeroko swoją kartę kredytową Visa Impresja stworzoną z myślą o kobietach. Karta kredytowa Millennium Visa Impresja zapewnia 5% zwrot wartości transakcji dokonanych kartą w placówkach handlowych wszystkich Partnerów programu, którymi jest ponad 20 marek reprezentujących różne kategorie produktów. Tym, co dodatkowo odróżnia tę kartę, jest możliwość łączenia promocji ze sobą, dzięki czemu klientka korzysta z większych rabatów np. przy okazji sezonowych wyprzedaży i innych obniżek oferowanych przez Partnerów programu. Bank rozszerzył także funkcje karty o pakiet assistance, osobisty terminarz oraz concierge dla kobiet, jak np. zorganizowanie opiekunki do dziecka, czy umówienie wizyty u stylisty.

Zwykłe z małym co nieco

Pisząc o ofertach, które mogłyby zainteresować płeć piękną, warto wspomnieć o produktach finansowych, które nie są reklamowane jako typowo kobiece, a jednak mogą sprostać wymaganiom niektórych Pań.

Na pierwszy ostrzał idą karty debetowe Lukas Banku, wydawane do kont osobistych. Płacąc nimi w wybranych sklepach można liczyć na zniżki w ramach Klubu Maxima. Przykładowo w sklepach Bergson, Smith's, centrach medycznych Promedis, Lux Med., czy zniżki na udział w kursach językowych w szkołach Sita czy Speak up.

Na rabaty w ok. 1,6 tys. placówek, sięgające nawet 30 proc., mogą także liczyć posiadaczki wydanej przez mBank karty „Radość życia”.

Zobacz też: porównywarkę kart kredytowych

REKLAMA

Innym bankiem, który wyszedł naprzeciwko płci pięknej jest BNP Paribas Fortis ze swoją kartą Visa Glamour zapewniającą rabaty w sklepach współpracujących z bankiem. Ich listę można znaleźć na stronie internetowej banku. Panie znajdą na szerokiej liście m.in. perfumerie, sklepy z odzieżą, biura turystyczne czy salony SPA. Bank postarała się także o ciekawy design.

Warto także po raz kolejny zwrócić uwagę na Bank Millennium i jego program „Inspiracje”, w ramach którego płacąc kartą Millennium w ok. 2000 sklepach oraz punktach usługowych, można skorzystać z rabatów. Pełna listę aktualnych rabatów oraz Partnerów Programu można znaleźć na stronie internetowej Millennium w wyszukiwarce w dziale Programu "Inspiracje".

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    REKLAMA

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    REKLAMA

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    REKLAMA