| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Karty kredytowe > Bezpieczeństwo > Bankomat połknął Ci kartę? Spokojnie!

Bankomat połknął Ci kartę? Spokojnie!

Standardowa czynność – wkładasz kartę do bankomatu, wpisujesz PIN, wybierasz kwotę, a tu jednak niespodzianka, bankomat odmawia posłuszeństwa. Nerwy sięgają zenitu, potrzebujesz szybko gotówki ! Co zrobić w takiej sytuacji, gdy bankomat pożera Ci kartę? Zapoznaj się z poniższymi radami

Co zrobić, kiedy z naszego konta zostaną pobrane pieniądze, których nie otrzymaliśmy?

W sytuacji, gdy naszą kartę połknął bankomat – kartożerca warto od razu sprawdzić stan swojego konta, na przykład poprzez bankowość elektroniczną. Jeśli z konta pobrano sumę, którą chcieliśmy wybrać z bankomatu, a jej nie otrzymaliśmy, to należy bezzwłocznie udać się do banku, aby wyjaśnić sprawę. Niestety to, czy nasze roszczenie zostanie uznane zależy tylko i wyłącznie od polityki banku. To, że nie otrzymaliśmy gotówki, jest bowiem trudne do udowodnienia. Warto jednak zawalczyć o swoją własność, szczególnie jeśli suma jest znaczna.

Krok po kroku

  1. Jeśli bankomat znajduje się przy otwartej akurat placówce banku, udaj się tam po dalsze informacje lub odbiór karty.
  2. Jeśli bankomat jest wolnostojący, to zadzwoń na infolinię firmy, która go obsługuje i poinformuj o problemie.
  3. Zadzwoń na infolinię swojego banku i zastrzeż kartę.
  4. Udaj się do swojego banku i złóż wniosek o wydanie nowej karty, a także o zwrot środków, jeśli zostały one pobrane z twojego konta, a niewypłacone przez bankomat.

Eksperci Totalmoney.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

La Strada - Fundacja Przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu

Fundacja podejmuje działania mające na celu zwalczanie handlu kobietami

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »