| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Dotacje > Dotacje > Ekspert radzi: Jak zadebiutować na giełdzie dzięki unijnej dotacji?

Ekspert radzi: Jak zadebiutować na giełdzie dzięki unijnej dotacji?

Przedsiębiorcy, którzy kiedykolwiek zastanawiali się nad wprowadzeniem swojej firmy na giełdę papierów wartościowych teraz nie powinni mieć żadnych wątpliwości. Dzięki unijnej dotacji możliwe jest sfinansowanie przygotowania prospektu emisyjnego czy przeprowadzenia niezbędnych analiz finansowych. W ramach tegorocznego konkursu na ten cel przeznaczono 20 mln PLN.

Kwota wsparcia udzielonego przedsiębiorcy na zakup usług doradczych nie może być wyższa niż 2 mln EUR dla jednego przedsiębiorcy na jeden projekt.

Sposób przygotowania i składania wniosków

Wnioskodawca wypełnia wniosek o dofinansowanie w aplikacji Generator Wniosków, która dostępna jest za pośrednictwem strony internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości http://www.parp.gov.pl (dział Fundusze Strukturalne, zakładka Program Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie 3.3.2, Dokumentacja konkursowa). Wniosek powinien zostać wypełniony zgodnie z Instrukcją wypełnienia wniosku o dofinansowanie. Wniosek o dofinansowanie uważa się za wypełniony z chwilą zablokowania, po dokonaniu pozytywnej walidacji.

Za wniosek o dofinansowanie uważa się wyłącznie wniosek wypełniony w Generatorze Wniosków – wszelkie inne formy elektronicznej lub materialnej (papierowej) wizualizacji treści wniosku, nie stanowią wniosku o dofinansowanie. Wypełniony wniosek należy zarejestrować z użyciem przycisku „Złóż wniosek” udostępnionym w Generatorze Wniosków. Wniosek o dofinansowanie musi zostać opatrzony podpisem osoby/osób upoważnionych do reprezentacji wnioskodawcy i wysłany wraz z wymaganymi załącznikami w ciągu 7 dni kalendarzowych po dniu zarejestrowania.

Jeżeli w ciągu 7 dni wnioskodawca nie dokona formalnego potwierdzenia złożenia dokumentacji w podany powyżej sposób, wniosek zostanie uznany za niezłożony i nie będzie podlegał ocenie.
Podpisanie wniosku oraz złożenie załączników do wniosku może zostać dokonane drogą elektroniczną lub w sposób tradycyjny.

Polecamy: serwis Dotacje unijne

W przypadku składania wniosku w sposób tradycyjny, do wersji papierowej wniosku należy załączyć również niezbędne załączniki wymienione we wniosku. Wniosek powinien być podpisany przez wnioskodawcę. Dokumentacja ta powinna zostać dostarczona osobiście lub listem poleconym lub pocztą kurierską do siedziby PARP w Warszawie.

Szczegółowe informacje na temat zasad naboru i oceny projektów w ramach tego konkursu znajdują się w „Regulaminie przeprowadzania konkursu”, dostępnym na stronach internetowych PARP.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roma Opoka

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »