| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak korzystać z Zaplanowanych zadań (Windows XP)

Jak korzystać z Zaplanowanych zadań (Windows XP)

Warto korzystać z wbudowanego w system Windows narzędzia Zaplanowane zadania, którego przeznaczeniem jest zautomatyzowanie codziennie powtarzanych czynności. Dzięki niemu po prostu oszczędzasz czas.

1. W menu Start wybierz Programy, a następnie Akcesoria

2. Wybierz Narzędzia systemowe, a następnie Zaplanowane zadania

3. Kilknij Dodaj zaplanowane zadanie (pojawi się okno Kreatora zaplanowanych zadań, w którym wybierz Dalej

4. Wybierz z listy program, którego ma dotyczyć zaplanowane zadanie. Jeśli nie widzisz go na liście użyj przycisku Przeglądaj

5. Wprowadź nazwę zaplanowanego zadania i ustaw częstotliwość jego powtarzania;

6. Określ dzień, godzinę i datę rozpoczęcia wykonywania zaplanowanego zadania;

7. Dostęp do wszelkich dodatkowych ustawień uzyskasz z poziomu listy zaplanowanych zadań poprzez Właściwości z menu kontekstowego (prawy klawisz myszy).

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Wachowski

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK