| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Przenoszenie kontaktów do Gmaila

Przenoszenie kontaktów do Gmaila

Zdecydowana większość z nas korzysta na swoim komputerze z jakiegoś klienta poczty e-mail. Najczęściej jest to Outlook Express lub Microsoft Outlook z pakietu Office. W programach takich gromadzimy wiadomości - odebrane i wysłane, a także prowadzimy książkę adresową. Zdarza się jednak, że będąc u znajomych lub w podróży chcemy wysłać jakąś wiadomość. Korzystamy wtedy ze strony www gdzie nasze kontakty nie są zapisane. Oto krótka porada jak skopiować z Outlooka listę kontaktów do najpopularniejszego konta e-mail - Googlowego Gmaila.

1. W programie MS Outlook z menu Plik wybierz polecenie Importuj lub eksportuj.

2. W  oknie dialogowym wskaż Eksport do pliku i kliknij Dalej.

3. Zaznacz opcję Wartości rozdzielane przecinkiem (Windows), następnie kliknij Dalej.

4. Na liście folderów zaznacz Kontakty i przejdź dalej za pomocą przycisku.

5. Wskaż przycisk Przeglądaj, a następnie określ nazwę i położenie pliku.

6. Kliknij Zakończ.

7. Po zalogowaniu się na Gmaila wskaż Kontakty.

8. W panelu obsługi kontaktów wskaż Import, a następnie za pomocą przycisku Przeglądaj znajdź utworzony wcześniej plik z kontaktami.

9. Zaimportuj plik i masz już kopię swojej książki adresowej w każdym miejscu na świecie gdzie jest dostęp do sieci. 

Szukasz porad ?? Zajrzyj na internet.wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Tyniec

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »