| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak usunąć niepotrzebne czcionki?

Jak usunąć niepotrzebne czcionki?

Zazwyczaj wraz z instalacją programów graficznych, takich jak np. Adobe Photoshop czy Corel Draw, w systemie pojawia się wiele dodatkowych czcionek, które są zbędne zwykłemu użytkownikowi. Ponadto zbyt duża ilość niepotrzebnych czcionek może doprowadzić do spowolnienia uruchamiania się systemu. Aby temu zapobiec, możemy w łatwy sposób usunąć nieużywane przez nas czcionki.

Aby usunąć nieużywane czcionki klikamy w menu Start i w pole wyszukiwania wpisujemy: %windir%\Fonts i naciskamy klawisz Enter.

Po otwarciu katalogu, za pomocą klawisza Delete usuwamy te czcionki, które nie są wykorzystywane. Pamiętajmy jednak, aby nie usuwać czcionek zainstalowanych wraz z systemem, gdyż może to spowodować późniejsze problemy

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Andziak

Księgowy / Biuro rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »