| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak uzyskać arkusze o identycznej strukturze w Excel’u?

Jak uzyskać arkusze o identycznej strukturze w Excel’u?

Często zdarza się, że pracując z programem Excel chcielibyśmy utworzyć skoroszyt z arkuszami o identycznej strukturze. Chodzi głównie o elementy formatowania i komórki o takiej samej zawartości powtarzające się we wszystkich arkuszach. Jak to zrobić?

Aby przygotować skoroszyt Excela zawierający kilka podobnych do siebie arkuszy, należy wykonać następujące czynności. Na samym początku tworzymy nowy dokument, wskazując menu Plik | Nowy. Korzystając z menu Wstaw | Arkusz, umieszczamy w nowym skoroszycie tyle arkuszy, ile ma być w gotowym dokumencie Excela. Przytrzymując wciśnięty klawisz Shift, klikamy poszczególne karty pierwszego i ostatniego arkusza przy dolnej krawędzi okna Excela. W ten sposób zaznaczymy wszystkie arkusze.

Zobacz również: Internet - Blog

Po zaznaczeniu wszystkich arkuszy do woli projektujemy pierwszy z zaznaczonych arkuszy. Program potraktuje go, jako wzorzec, którego właściwości przejmą pozostałe arkusze. W związku z tym, nadajemy mu żądany wygląd i wprowadzamy wszystkie dane. Gdy po zakończeniu pracy klikniemy poszczególne karty w dolnej części okna, wszystkie arkusze nabiorą identycznego wyglądu i wypełnią się tą samą treścią.

Zobacz również: Komputer-Foto - Triki

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

HADY KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO I PRAWA PRACY

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »