| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak usunąć całą komórkę wraz z formatowaniem w Excelu?

Jak usunąć całą komórkę wraz z formatowaniem w Excelu?

Pracując z programem Excel, chcąc usunąć całą komórkę, program nie do końca robi to tak, jakbyśmy tego chcieli. Zazwyczaj po naciśnięciu klawisza Del lub kliknięciu na komórkę prawym przyciskiem myszy i wskazaniu polecenia Usuń, arkusz kalkulacyjny wyrzuca tylko treść komórki, pozostawiając elementy formatowania, czyli kolory czy ramki. Jak usuwać jednocześnie nie tylko treść komórki, lecz także elementy formatowania?

Jeśli chcemy usunąć treść komórki (lub komórek) wraz z formatowaniem w Excelu 2007 lub 2010, zaznaczamy ją a następnie przechodzimy na kartę Narzędzia główne. Z prawej strony znajduje się sekcja Edycja. Następnie rozwijamy polecenie Wyczyść przy ikonie gumki. My poszukujemy funkcji, która mieści się w poleceniu Wyczyść wszystko.

Zobacz również: Internet -Ciekawostki

Jeśli posiadamy wcześniejszą wersję Excela, należy postępować następująco: zaznaczamy żądaną komórkę (lub komórki) i wskazujemy menu Edycja | Wyczyść | Wszystko. W arkuszu kalkulacyjnym Calc z pakietu OpenOffice natomiast, po naciśnięciu klawisza Del można zaznaczyć opcję usunięcia treści i formatowania. 

Zobacz również: Internet - Podstawy

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Robert Ratajczak

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »