| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Filtry w Excelu

Filtry w Excelu

Filtry pomagają wszystkim którzy stworzyli dużą tabelę pełna różnego rodzaju danych. Za ich pomocą możemy szybko wydzielić najważniejsze w danej chwili wiadomości np. wielkość sprzedaży w danym kwartale. Korzystanie z filtrów to bez wątpienia wygoda i szybkość odnajdywania kluczowym informacji.

1. Po uruchomieniu arkusza kalkulacyjnego wybieramy jedną komórkę.

2. Na pasku funkcji klikamy na Dane -> Filtr -> Autofiltr. Analogicznie klikając tak drugi raz wyłączamy filtr.

3. W nagłówkach kolumn powinny pojawić się rozwijane listy oznaczone czarnymi strzałkami.

Sprawdź: Windows 7 Professional

4. Klikając na strzałkę rozwiniemy listę filtrowania. Teraz wybieramy opcję Inne /Niestandardowe by wyświetlić wszystkie możliwości filtrowania naszych danych.

5. Gdy ujrzymy na ekranie okno Autofiltr niestandardowy możemy dokonać wyboru przykładowej sytuacji sprzedaży.

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Eksperci Lafarge

Światowy lider w produkcji materiałów budowlanych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK