| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Filtry w Excelu

Filtry w Excelu

Filtry pomagają wszystkim którzy stworzyli dużą tabelę pełna różnego rodzaju danych. Za ich pomocą możemy szybko wydzielić najważniejsze w danej chwili wiadomości np. wielkość sprzedaży w danym kwartale. Korzystanie z filtrów to bez wątpienia wygoda i szybkość odnajdywania kluczowym informacji.

1. Po uruchomieniu arkusza kalkulacyjnego wybieramy jedną komórkę.

2. Na pasku funkcji klikamy na Dane -> Filtr -> Autofiltr. Analogicznie klikając tak drugi raz wyłączamy filtr.

3. W nagłówkach kolumn powinny pojawić się rozwijane listy oznaczone czarnymi strzałkami.

Sprawdź: Windows 7 Professional

4. Klikając na strzałkę rozwiniemy listę filtrowania. Teraz wybieramy opcję Inne /Niestandardowe by wyświetlić wszystkie możliwości filtrowania naszych danych.

5. Gdy ujrzymy na ekranie okno Autofiltr niestandardowy możemy dokonać wyboru przykładowej sytuacji sprzedaży.

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Budzis

Doradca finansowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK