| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jeśli podczas pracy z Excelem masz potrzebę skopiować wszystkie dane do innego/nowego arkusza to poniższa porada powinna podpowiedzieć Ci jak najszybciej zakończyć tę operację.

1. Otwieramy nasz arkusz kalkulacyjny.

2. Powyżej jego zawartości znajdują się zakładki z wyborem arkuszy. Aby skopiować dane naciskamy i przytrzymujemy klawisz CTRL na wybranej zakładce arkusza.

Czytaj: DSL w domu i  firmie

3. Teraz musimy przytrzymać lewy przycisk myszy wraz z CTRL przeciągając jednocześnie kursor na pusty obszar zakładek arkusza.

4. Gdy zwolnimy przycisk na ekranie powinna pojawić się nowa zakładka arkusza, zawierające identyczne dane co oryginał.

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Onwelo

Onwelo to nowoczesna polska spółka technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań IT dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK