| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jeśli podczas pracy z Excelem masz potrzebę skopiować wszystkie dane do innego/nowego arkusza to poniższa porada powinna podpowiedzieć Ci jak najszybciej zakończyć tę operację.

1. Otwieramy nasz arkusz kalkulacyjny.

2. Powyżej jego zawartości znajdują się zakładki z wyborem arkuszy. Aby skopiować dane naciskamy i przytrzymujemy klawisz CTRL na wybranej zakładce arkusza.

Czytaj: DSL w domu i  firmie

3. Teraz musimy przytrzymać lewy przycisk myszy wraz z CTRL przeciągając jednocześnie kursor na pusty obszar zakładek arkusza.

4. Gdy zwolnimy przycisk na ekranie powinna pojawić się nowa zakładka arkusza, zawierające identyczne dane co oryginał.

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Kalicińska

Młodszy Konsultant w Departamencie Doradztwa Podatkowego i Prawnego w Mariański Group Kancelaria Prawno-Podatkowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK