| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jak szybko skopiować całą zawartość arkusza (Excel)

Jeśli podczas pracy z Excelem masz potrzebę skopiować wszystkie dane do innego/nowego arkusza to poniższa porada powinna podpowiedzieć Ci jak najszybciej zakończyć tę operację.

1. Otwieramy nasz arkusz kalkulacyjny.

2. Powyżej jego zawartości znajdują się zakładki z wyborem arkuszy. Aby skopiować dane naciskamy i przytrzymujemy klawisz CTRL na wybranej zakładce arkusza.

Czytaj: DSL w domu i  firmie

3. Teraz musimy przytrzymać lewy przycisk myszy wraz z CTRL przeciągając jednocześnie kursor na pusty obszar zakładek arkusza.

4. Gdy zwolnimy przycisk na ekranie powinna pojawić się nowa zakładka arkusza, zawierające identyczne dane co oryginał.

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

SmartConsulting S.K.A.

SmartConsulting S.K.A. jest częścią SmartGoup Division, grupy firm powiązanych personalnie i kapitałowo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »