| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak bezpośrednio wysłać arkusz mailem ? (Excel)

Jak bezpośrednio wysłać arkusz mailem ? (Excel)

W Excelu mamy możliwość szybkiego wysłania stworzonego przez nas arkusza pocztą e-mail. Ta szybka i wygodna funkcja działa niestety tylko z domyślnymi programami pocztowymi Microsoftu (Outlook / Outlook Express). Poniższa wskazówka powinna wytłumaczyć jak sprawnie wysyłać arkusze w ten sposób.

1. Po włączeniu wybranego arkusza w pasku zadań wybieramy opcje Plik -> Wyślj do.

2. Teraz do wyboru mamy dwie drogi: Adresat poczty lub Adresat poczty (jako załącznik).

Sprawdź: Wirtualny Inwestor

3. Pierwszy sposób wysyła bieżącą zawartość arkusza w wiadomosci e-mail.

4. Druga jest zalecana gdy nasz adresat również posiada Excela i może edytować wysłany przez nas plik. W formie załącznika z pewnością jest on bardziej czytelny.

Zobacz: Internet źródłem piractwa

5. Na zakończenie wpisujemy adres odbiorcy i klikamy na Wyślij. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Rakowski

Dyrektor ds. prawnych, Związek Polskiego Leasingu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »