| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak bezpośrednio wysłać arkusz mailem ? (Excel)

Jak bezpośrednio wysłać arkusz mailem ? (Excel)

W Excelu mamy możliwość szybkiego wysłania stworzonego przez nas arkusza pocztą e-mail. Ta szybka i wygodna funkcja działa niestety tylko z domyślnymi programami pocztowymi Microsoftu (Outlook / Outlook Express). Poniższa wskazówka powinna wytłumaczyć jak sprawnie wysyłać arkusze w ten sposób.

1. Po włączeniu wybranego arkusza w pasku zadań wybieramy opcje Plik -> Wyślj do.

2. Teraz do wyboru mamy dwie drogi: Adresat poczty lub Adresat poczty (jako załącznik).

Sprawdź: Wirtualny Inwestor

3. Pierwszy sposób wysyła bieżącą zawartość arkusza w wiadomosci e-mail.

4. Druga jest zalecana gdy nasz adresat również posiada Excela i może edytować wysłany przez nas plik. W formie załącznika z pewnością jest on bardziej czytelny.

Zobacz: Internet źródłem piractwa

5. Na zakończenie wpisujemy adres odbiorcy i klikamy na Wyślij. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Monika Serwatka

Aplikantka radcowska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »