| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Telefony firmowe > Samsung Sidekick 4G – ciekawy slider nie dla Europy

Samsung Sidekick 4G – ciekawy slider nie dla Europy

Amerykański operator T-Mobile zaprezentował smartfon Sidekick 4G. Oczywiście telefon nie jest produkcji operatora, lecz koreańskiej firmy Samsung. Nowe urządzenie współpracuje z systemem operacyjnym Android 2.2. Jak prezentuje się Sidekick 4G?

Urządzenie ma bardzo ciekawą konstrukcję. Z centralnej części korpusu wysuwa się wyświetlacz, pod którym umieszczono klawiaturę QWERTY. Co ciekawe, 3,5-calowy ekran o rozdzielczości 800×480 pikseli można nie tylko wysuwać, ale także podnosić. Smartfon bazuje na procesorze Samsung Hummingbird o częstotliwości taktowania 1 GHz. Czym jeszcze zaskoczy nowe urządzenie?

Polecamy: Zasilacze i drukarki – jak zmniejszyć ich apetyt na prąd?

Na pewno nie aparatem fotograficznym, gdyż do dyspozycji użytkownika oddano aparat główny o rozdzielczości 3 Mpix oraz dodatkową kamerkę do wideorozmów. Użytkownik może również skorzystać z przeinstalowanych aplikacji Facebook i Twitter, a także dostępu do kilku ciekawych serwisów. Dla przykładu, dzięki Samsung Media Hub użytkownicy będą mogli ściągać filmy i programy telewizyjne od CBS, Fox, MTV Networks, NBC Universal, Paramount i Warner Bros. Digital Distribution. Nie da się ukryć, że brzmi to całkiem ciekawie.

Sprawdź również: Dysk do zastosowań profesjonalnych – jak wybrać?

Urządzenie pojawi się na amerykańskim rynku pod koniec maja w dwóch kolorach: czarnym i pearl magenta. Niestety, najprawdopodobniej urządzenie nie trafi na europejski rynek. Szkoda, gdyż telefon prezentuje się dość ciekawie i mógłby trochę namieszać na średniej półce cenowej.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »