| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Telefony firmowe > Umeox Apollo – czy chińska myśl techniczna zagrozi konkurentom?

Umeox Apollo – czy chińska myśl techniczna zagrozi konkurentom?

Chińska firma Umeox zaprezentowała nowy smartfon Apollo, który ma szansę nieco namieszać na zapchanym już rynku „mądrych telefonów”. Co prawda urządzenie nie ma zaskakujących parametrów technicznych, jednak pewna nowość zastosowana w tym telefonie zwraca na niego uwagę. Co to takiego?

Tym, co wyróżnia Umeox Apollo pośród innych, mocniejszych konkurentów to możliwość ładowania baterii za pomocą zintegrowanych ogniw słonecznych. Idea nie jest nowa, a telefony z ogniwami słonecznymi ukazywały się już sporo wcześniej, jednak Apollo jest pierwszym tego typu smartfonem z Androidem, który trafi do produkcji już niebawem. Co zatem oferuje to ciekawe urządzenie.

Zobacz również: Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Zdaniem producenta, codzienne "doładowywanie słoneczne" gwarantujące nieprzerwaną pracę urządzenia nie powinno być dłuższe, niż 2,5 godziny. Przy pełnym rozładowaniu baterii, jej ponowne naładowanie za pomocą ogniw słonecznych może zająć aż 17 godzin. Nie jest to wynik imponujący, ale w sytuacjach awaryjnych, gdy nie mamy przy sobie ładowarki, taka funkcjonalność może „uratować życie”. Poznajmy teraz parametry techniczne telefonu.

Urządzenie zostało wyposażone w 3,2-calowy ekran o rozdzielczości 480 x 320 pikseli, 1 GB pamięci wewnętrznej, czytnik kart MicroSD, tuner FM, moduł Bluetooth 2.1 z A2DP, 3-megapikselowy aparat fotograficzny oraz 3,5-milimetrowy wtyk jack do podłączenia słuchawek. Parametry iście przeciętne, ale jeśli telefon ukaże się w równie przeciętnej cenie, może trochę zamieszać na rynku.

Polecamy: Reklama w mobilnym Internecie – jak przewidzieć reakcję odbiorcy?

Umeox Apollo dostępny będzie w dwóch wersjach. Jedna z nich będzie przeznaczona na rynek amerykański, druga zaś na rynek europejski i azjatycki. Edycja europejsko-azjatycka powinna znaleźć się w sprzedaży w drugim kwartale bieżącego roku, natomiast amerykańska - w trzecim.

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Finesia Consulting Sp. z o.o.

Usługi księgowe i kadrowo-płacowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »