| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Telefony firmowe > Samsung Continuum – dwa ekrany dotykowe = większa funkcjonalność?

Samsung Continuum – dwa ekrany dotykowe = większa funkcjonalność?

Od jakiegoś czasu krążyły plotki o nowym smart fonie od Samsunga. Tym co ma wyróżniać nowe urządzenie to dwa ekrany dotykowe. Czy to się przyjmie? Co ciekawe podobne rozwiązania, oczywiście nie dotykowe, widywaliśmy w wielu innych modelach, przede wszystkim koreańskiego producenta, jednak w tym przypadku jest to pierwsze urządzenie z dwoma dotykowymi ekranami. Mniejszy ekran może być używany do prostych czynności, a duży jest wtedy wyłączony. Z założenia takie rozwiązanie ma oszczędzać energię i wprowadzać nowe funkcjonalności. Czy tak jest naprawdę, dowiemy się już za kilka dni, gdy nowy Samsung Continuum pojawi się na rynku.

Pierwsze wzmianki o Samsungu Continuum pojawiły się na początku października 2010 roku. Teraz, choć również nieoficjalnie, pojawiło się potwierdzenie, że Samsung pracuje nad nową wersją smartfona Galaxy S. Oczywiście różnicą będzie wyposażenie urządzenia w dwa ekrany. Jeden ekran to główny 3,4-calowy, dotykowy wyświetlacz AMOLED o rozdzielczości 480 x 800 pikseli, natomiast drugi - pomocniczy o rozdzielczości 96 x 400 pikseli służy do wyświetlania różnego rodzaju informacji.

Zobacz również: Jak uruchomić system z ostatnią dobrą konfiguracją?

Oprócz dwóch wyświetlaczy, w wyposażeniu telefonu znajdziemy 8 GB wbudowanej pamięci flash, procesor Hummingbird z taktowaniem 1 GHz, 512 MB pamięci ROM i 384 MB pamięci RAM, łączność WiFi oraz 3G z funkcją mobilnego hot spotu. Dodatkowo do dyspozycji użytkownika oddano 5-megapikselowy aparat cyfrowy z fleszem LED i możliwością kręcenia filmów HD, a także gniazdo kart pamięci z obsługą kart do 32 GB. Niestety w nowym urządzeniu nie znajdziemy najnowszego systemu Froyo (2.2), a „tylko stary” Google Android w wersji 2.1. Kiedy telefon pojawi się na polskim rynku i ile będzie kosztował? Niestety musimy trochę poczekać, ponadto cena z pewnością znacząco przekroczy 1000 złotych. 

Zobacz również: Jak poprawić skuteczność reklamy w Google AdWords - część II

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Connected Life Magazine

Connected Life Magazine jest pierwszym w Polsce pismem skupiającym uwagę na zagadnieniach z zakresu rosnącego rynku Internetu Rzeczy i szeroko rozumianych usługach connected.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK