REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Sony Ericsson Satio
Sony Ericsson Satio

REKLAMA

REKLAMA

Telefon komórkowy dla przedsiębiorcy powinien pozwalać na swobodną komunikację oraz wykorzystywanie zaawansowanych programów za pośrednictwem internetu. Satio spełnia te funkcje.

Nazwa modelu: Sony Ericsson Satio
Producent: Sony Ericsson
System: 850/ 900/ 1800/ 1900/ 2100
UMTS: tak
Waga [g]: 126
Wymiary: 112 × 55 × 13
Czas czuwania 3G: 340
Czas rozmowy 3G: 4,5
Standardowy akumulator: 1 000
Pamięć wewnętrzna: 120 MB
Pamięć zewnętrzna: tak

REKLAMA

Zawartość zestawu

Telefon: tak
Bateria: tak
Ładowarka: tak
Zestaw słuchawkowy: tak
Karta pamięci: 16 000
Kabel do transmisji danych: tak
Płyta z oprogramowaniem: tak
Instrukcja obsługi: tak

Polecamy: serwis Zakładam firmę

Wyświetlacz

Kolorowy wyświetlacz: tak
Rodzaj wyświetlacza głównego: TFT
Rozdzielczość wyświetlacza głównego [piksele]: 360
Rozdzielczość wyświetlacza głównego [piksele]: (pionowa)640
Ilość kolorów głównego wyświetlacza: 16 000 000
Dostosowanie menu: tak

Multimedia

Aparat wbudowany: tak
Typ aparatu: 12,0 Mpix
Odtwarzacz MP3: tak
Połączenia Wideo: tak
Odtwarzacz Wideo: tak
Radio FM: tak
Java: tak
Funkcja dyktafonu: tak
Gry: tak
Nagrywanie wideo: tak

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wiadomości

Wysyłanie wiadomości SMS: tak
Potwierdzenie dostarczenia SMS: tak
Wysyłanie grupowe SMS: tak
Odbiór wiadomości sieciowych: tak
Słownik T9: tak
MMS: tak
Video MMS: tak
Obsługa konta emailowego: tak

Transmisja danych

Wbudowany modem: tak
Szybkość przesyłania danych [bps]: GPRS do 54 kbit/s, EDGE do 236 kbit/s, UMTS 384 kbit/s, HSDPA 7,2 Mbps
WAP: tak
GPRS: tak
EDGE: tak
Bluetooth: tak
USB: tak
Wi-Fi: tak

Dzwonki i alarmy

Liczba wersji dzwonka: 10
Wyciszenie dzwonka: tak
Dzwonek narastający: tak
Alarm wibracyjny: tak
Polifoniczne dzwonki: tak
Przypisywanie dzwonków do osoby dzwoniącej: tak

Książki

Ilość wpisów do książki telefonicznej: 1000
Podział książki na grupy: tak
Rozbudowana książka adresowa: tak
Przepisywanie numerów Telefon – SIM: tak

Organizator

Organizer: tak
Timer: tak
Przypomnienie o spotkaniu: tak
Kalendarz: tak
Synchronizacja z Microsoft Outlook: tak
Zegar: tak
Data: tak
Budzik: tak
Kalkulator: tak
Przelicznik walut: tak

Blokady

Blokada Telefonu: tak
Blokada Menu: tak
Skorowidz stały (FDN): tak

Polecamy: serwis E-firma

Połączenia

Automatyczne oddzwanianie: tak
Ponowne wybieranie numeru: tak
Identyfikacja rozmówcy: tak
Wysyłanie tonów DTMF: tak
Wyciszanie mikrofonu: tak
Skrócone wybieranie: tak
Przekazywanie rozmów: tak
Przełączanie pomiędzy rozmowami: tak
Połączenia konferencyjne: tak
Połączenia oczekujące: tak
Filtr połączeń przychodzących: tak
Głosowe wybieranie numerów: tak
Czas połączenia w trakcie rozmowy: tak
Funkcja głośnego mówienia: tak
Nagrywanie rozmowy: tak
Rejestr połączeń nieodebranych: tak
Czas i koszt rozmów: tak

Inne funkcje

Profile użytkownika: tak
Przeglądarka dokumentów: tak
Tryb Offline: tak

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA