| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Miliony na reklamy ze św. Mikołajem

Miliony na reklamy ze św. Mikołajem

W okresie przedświątecznym w telewizji wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw św. Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln zł - podaje TNS OBOP.

Najwięcej, bo niemal 1400 spotów reklamowych wykorzystujących postać św. Mikołaja, wyemitował w omawianym okresie Polsat. Brodacz w czerwonym wdzianku pojawiał się najczęściej w spotach branży telekomunikacyjnej (ponad 8 tys. spotów). Wśród reklamodawców na "mikołajowe reklamy" najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa - 12,8 mln zł.

Ciekawie przedstawiają się wyniki dotyczące minionej dekady (okres od 01.01.2000 do 20.12.2009 - miesiące listopad, grudzień i styczeń). Według badań TNS OBOP wyemitowano w tym czasie ponad 74 tys. spotów reklamowych z udziałem św. Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły dzięki temu 331,7 mln zł. Najwięcej zyskały: TVN (86,7 mln zł), Polsat (82,3 mln zł), TVP1 (62,8 mln zł) oraz TVP2 (38 mln zł).

Po reklamy wykorzystujące wizerunek św. Mikołaja najchętniej sięgały branże telekomunikacyjna i handlowa, które wydały na nią odpowiednio 119,8 mln i 66,8 mln zł. Największą gażę św. Mikołaj "otrzymał" od takich firm, jak Polska Platforma Cyfrowa (33,2 mln zł), Polkomtel (32 mln zł) oraz PTK Centertel (31,9 mln zł).

Źródło: Technologie.gazeta.pl

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

Własne

Zdjęcia


CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria RK Legal

Od 10 lat wspieramy biznes naszych klientów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK