| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Sony stawia na 3D

Sony stawia na 3D

Prezes wykonawczy Sony  - Hiroshi Yoshioka, twierdzi że do 2013 r. od 30 do 50 % z łącznej liczby sprzedawanych na świecie odbiorników telewizyjnych koncernu, może być wyposażone w funkcje oglądania obrazów w 3D.

Japończycy liczą, że do 2013 r. uda im się osiągnąć 20-procentowy udział w rynku telewizorów LCD i spodziewają się zysków ze sprzedaży produktów wspierających technologię 3D na poziomie ok. 11 mld. dolarów.

Aby tak się stało, Sony musi jednak opracować własną technologię produkcji wyświetlaczy 3D i rozpocząć ich samodzielną produkcję. Wiceprezes wykonawczy Sony przyznał bowiem, że powodem, dla którego firma ostatnio ustępuje pola rywalom, jest konieczność kupowania paneli do telewizorów od firmy Samsung. Współpraca obu koncernów, chociaż przynosi korzyści, ma też wg Yoshioki negatywne strony.

Słowa wiceprezesa Sony są kolejną ilustracją podejmowanych przez koncern prób coraz mocniejszego zaznaczenia swojej obecności na rynku telewizji nowej generacji, wspierającej technologie 3D. W ub. tygodniu na targach International Broadcast Equipment Exhibition firma zaprezentowała 3D LED Wall - wyświetlacz o przekątnej 280 cali.

Źródło: PC World

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Konrad Kaszubiak

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »