| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Microsoft wyda 80 mln $ na nową kampanie.

Microsoft wyda 80 mln $ na nową kampanie.

Po udanej kampanii reklamowej skierowanej przeciwko firmie Apple, teraz marketingowcy Microsoftu obiorą za cel Google. Na nową kampanię potentat z Redmond wyda 80 milionów dolarów.

   Według serwisu Advertising Age, Microsoft planuje powtórzyć kampanię reklamową skierowaną przeciwko Apple'owi, tym razem obierając za cel - Google. To oczywiście jest związane z premierą nowego silnika, kryjącego się pod nazwą kodową Kumo, którą ostatecznie przemianowano na "Bing".

    Potentat z Redmond ma wydać od 80 do 100 milionów dolarów na kampanię reklamową, które wesprze nowy produkt firmy. Początkowo "armaty" nie będą bezpośrednio wykierowane w Google, ale mają sugerować, że coś jest nie tak z obecnymi na rynku wyszukiwarkami, kreując Binga na najlepszą alternatywę.

   Ciekawe, jak na tą kampanię odpowie Google, które do tej pory nie musiało w żaden sposób reklamować swoich produktów, bowiem kontroluje większość światowego rynku wyszukiwarek internetowych. Teraz szykuje mu się potężny przeciwnik, zwłaszcza biorąc pod uwagę możliwości marketingowe.

 Źródło: CHIP

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dr Katarzyna Pawłowska

Doradca Podatkowy (nr wpisu 11638)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »