| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Microsoft wyda 80 mln $ na nową kampanie.

Microsoft wyda 80 mln $ na nową kampanie.

Po udanej kampanii reklamowej skierowanej przeciwko firmie Apple, teraz marketingowcy Microsoftu obiorą za cel Google. Na nową kampanię potentat z Redmond wyda 80 milionów dolarów.

   Według serwisu Advertising Age, Microsoft planuje powtórzyć kampanię reklamową skierowaną przeciwko Apple'owi, tym razem obierając za cel - Google. To oczywiście jest związane z premierą nowego silnika, kryjącego się pod nazwą kodową Kumo, którą ostatecznie przemianowano na "Bing".

    Potentat z Redmond ma wydać od 80 do 100 milionów dolarów na kampanię reklamową, które wesprze nowy produkt firmy. Początkowo "armaty" nie będą bezpośrednio wykierowane w Google, ale mają sugerować, że coś jest nie tak z obecnymi na rynku wyszukiwarkami, kreując Binga na najlepszą alternatywę.

   Ciekawe, jak na tą kampanię odpowie Google, które do tej pory nie musiało w żaden sposób reklamować swoich produktów, bowiem kontroluje większość światowego rynku wyszukiwarek internetowych. Teraz szykuje mu się potężny przeciwnik, zwłaszcza biorąc pod uwagę możliwości marketingowe.

 Źródło: CHIP

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

SMM Legal

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »