| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Technologia

YouTube edukuje twórców reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

Pracownicy YouTube’a doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak istotna jest współpraca z twórcami reklam. Dlatego też starają się ich wspierać i edukować, aby budowali efektywne strategie komunikacji związanej z formatem wideo. »

App Store Optimization - jak pozycjonować aplikacje mobilne?

Aktualizacja: 19.09.2016

Pozycjonowanie i optymalizacja zwykle kojarzą się nam ze stronami internetowymi. Jednak jak się okazuje coraz częściej tego rodzaju czynności wykonywane są również wobec aplikacji mobilnych. Dzieje się tak, gdyż konkurencja wśród producentów programów na urządzenia mobilne rośnie z każdym dniem. Sklepy takie jak Google Play, czy Apple AppStore każdego roku odnotowują miliardy ściągnięć. Jak zatem sprawić, by to właśnie nasza aplikacja została ściągnięta, a nie produkt innej firmy? Oto kilka słów o App Store Optimization, czyli optymalizacji i pozycjonowaniu aplikacji mobilnych. »

E-biznes zyska dzięki programmatic?

Aktualizacja: 19.09.2016

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego reklama spersonalizowana pozwala uzyskać znacznie lepsze efekty i dlaczego? »

Google przeciwko inwazyjnym reklamom mobilnym od 2017 r.

Aktualizacja: 19.09.2016

Serwisy, których wersje mobilne zawierają inwazyjne formaty reklamowe, będą niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania Google. »

Polacy liderami w blokowaniu reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

Niemal co druga reklama w polskim Internecie została zablokowana przez użytkownika – wynika z raportu OnAudience (Cloud Technologies), który przeprowadzono w sierpniu 2016 roku. »

Prognoza rozwoju sektora mediów i rozrywki w Polsce i na świecie do 2020 roku (raport PwC)

Aktualizacja: 19.09.2016

Wartość polskiego sektora mediów i rozrywki w 2020 roku wyniesie 10,8 mld dol. – wynika z raportu firmy doradczej PwC „Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020” (Entertainment and Media Outlook). W 2020 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce osiągną poziom wydatków na reklamę telewizyjną. »

Wzrost budżetów reklamowych na kanały cyfrowe

Aktualizacja: 19.09.2016

W 2016 i 2017 r. w skali globalnej wzrośnie udział nakładów na reklamy w przestrzeni cyfrowej w całkowitych wydatkach na reklamy w mediach. Najszybciej udział ten będzie rósł w regionie Azji i Pacyfiku - prognozuje firma eMarketer. »

Reklamy wideo i mobile z największym wzrostem

Aktualizacja: 19.09.2016

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów. »

Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych

Aktualizacja: 19.09.2016

54% internautów ogląda treści wideo na urządzeniach mobilnych. Robimy to znacznie częściej na smartfonach niż na tabletach, co jest efektem niższej penetracji tabletów wśród polskich internautów - wynika z raportu IRCenter. »

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Aktualizacja: 19.09.2016

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube. »

Google podwyższy jakość reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”. »

UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile

Aktualizacja: 19.09.2016

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile Polska w związku z usługami „Granie na Czekanie”/„Szafa Gra” oraz „Prenumerata”; wątpliwości wzbudził brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych usług - poinformował w poniedziałek Urząd. »

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Aktualizacja: 08.08.2016

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa? »

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Aktualizacja: 16.06.2016

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom? »

Stabilny rynek stacji roboczych

Aktualizacja: 29.06.2016

Stacje robocze to niezastąpione narzędzie pracy dla profesjonalistów. Są odporne na zniszczenie, wydajne i niezawodne w działaniu. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Pysz

Doradca podatkowy nr 11335

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »