| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama

Technologia

E-biznes zyska dzięki programmatic?

Aktualizacja: 19.09.2016

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego reklama spersonalizowana pozwala uzyskać znacznie lepsze efekty i dlaczego? »

Google przeciwko inwazyjnym reklamom mobilnym od 2017 r.

Aktualizacja: 19.09.2016

Serwisy, których wersje mobilne zawierają inwazyjne formaty reklamowe, będą niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania Google. »

Polacy liderami w blokowaniu reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

Niemal co druga reklama w polskim Internecie została zablokowana przez użytkownika – wynika z raportu OnAudience (Cloud Technologies), który przeprowadzono w sierpniu 2016 roku. »

Prognoza rozwoju sektora mediów i rozrywki w Polsce i na świecie do 2020 roku (raport PwC)

Aktualizacja: 19.09.2016

Wartość polskiego sektora mediów i rozrywki w 2020 roku wyniesie 10,8 mld dol. – wynika z raportu firmy doradczej PwC „Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020” (Entertainment and Media Outlook). W 2020 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce osiągną poziom wydatków na reklamę telewizyjną. »

Wzrost budżetów reklamowych na kanały cyfrowe

Aktualizacja: 19.09.2016

W 2016 i 2017 r. w skali globalnej wzrośnie udział nakładów na reklamy w przestrzeni cyfrowej w całkowitych wydatkach na reklamy w mediach. Najszybciej udział ten będzie rósł w regionie Azji i Pacyfiku - prognozuje firma eMarketer. »

Reklamy wideo i mobile z największym wzrostem

Aktualizacja: 19.09.2016

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów. »

Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych

Aktualizacja: 19.09.2016

54% internautów ogląda treści wideo na urządzeniach mobilnych. Robimy to znacznie częściej na smartfonach niż na tabletach, co jest efektem niższej penetracji tabletów wśród polskich internautów - wynika z raportu IRCenter. »

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Aktualizacja: 19.09.2016

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube. »

Google podwyższy jakość reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”. »

UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile

Aktualizacja: 19.09.2016

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile Polska w związku z usługami „Granie na Czekanie”/„Szafa Gra” oraz „Prenumerata”; wątpliwości wzbudził brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych usług - poinformował w poniedziałek Urząd. »

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Aktualizacja: 08.08.2016

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa? »

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Aktualizacja: 16.06.2016

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom? »

Stabilny rynek stacji roboczych

Aktualizacja: 29.06.2016

Stacje robocze to niezastąpione narzędzie pracy dla profesjonalistów. Są odporne na zniszczenie, wydajne i niezawodne w działaniu. »

Transakcje internetowe coraz częściej naruszają prawo

Aktualizacja: 06.06.2016

Internet staje się główną płaszczyzną komunikacji w trakcie zawierania wszelkiego rodzaju transakcji naruszających prawo - tak wynika z badań, w trakcie których wykryto wiele rodzajów aktywności stanowiących mniej lub bardziej poważne przestępstwa: od handlu skradzionymi informacjami i nielegalnymi towarami, po morderstwa na zlecenie. »

Jak skutecznie połączyć naukę z biznesem?

Aktualizacja: 14.03.2016

W czasach nieustannego rozwoju technologii często można usłyszeć o potrzebie wprowadzenia innowacyjności w środowisku akademickim, które nierzadko broni się przed komercjalizacją prowadzonych badań. Jak pogodzić naukowy charakter jednostek badawczych z wymaganiami świata biznesu? Doskonałym przykładem może być Poznański Park Naukowo-Technologiczny (PPNT). »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ewa Ręczkowska

Specjalista w zakresie księgowości, kadr i płac

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »