| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Technologia

Reklamy wideo i mobile z największym wzrostem

Aktualizacja: 19.09.2016

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów. »

Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych

Aktualizacja: 19.09.2016

54% internautów ogląda treści wideo na urządzeniach mobilnych. Robimy to znacznie częściej na smartfonach niż na tabletach, co jest efektem niższej penetracji tabletów wśród polskich internautów - wynika z raportu IRCenter. »

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Aktualizacja: 19.09.2016

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube. »

Google podwyższy jakość reklam

Aktualizacja: 19.09.2016

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”. »

UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile

Aktualizacja: 19.09.2016

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile Polska w związku z usługami „Granie na Czekanie”/„Szafa Gra” oraz „Prenumerata”; wątpliwości wzbudził brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych usług - poinformował w poniedziałek Urząd. »

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Aktualizacja: 08.08.2016

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa? »

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Aktualizacja: 16.06.2016

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom? »

Stabilny rynek stacji roboczych

Aktualizacja: 29.06.2016

Stacje robocze to niezastąpione narzędzie pracy dla profesjonalistów. Są odporne na zniszczenie, wydajne i niezawodne w działaniu. »

Transakcje internetowe coraz częściej naruszają prawo

Aktualizacja: 06.06.2016

Internet staje się główną płaszczyzną komunikacji w trakcie zawierania wszelkiego rodzaju transakcji naruszających prawo - tak wynika z badań, w trakcie których wykryto wiele rodzajów aktywności stanowiących mniej lub bardziej poważne przestępstwa: od handlu skradzionymi informacjami i nielegalnymi towarami, po morderstwa na zlecenie. »

Jak skutecznie połączyć naukę z biznesem?

Aktualizacja: 14.03.2016

W czasach nieustannego rozwoju technologii często można usłyszeć o potrzebie wprowadzenia innowacyjności w środowisku akademickim, które nierzadko broni się przed komercjalizacją prowadzonych badań. Jak pogodzić naukowy charakter jednostek badawczych z wymaganiami świata biznesu? Doskonałym przykładem może być Poznański Park Naukowo-Technologiczny (PPNT). »

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

Aktualizacja: 26.11.2015

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu. »

5 trendów marketingowych, które czekają nas w 2016 roku

Aktualizacja: 26.11.2015

Media cyfrowe przeszły prawdziwą metamorfozę w ciągu ostatnich kilku lat, jednak firmy często nie są w stanie poradzić sobie z nawałem innowacji i nowych sposobów na dotarcie do klientów. Co to oznacza dla ambitnych marketerów, którzy już zastanawiają się, jak odnieść sukces w 2016 roku? Zamiast koncentrować się na tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, należy spojrzeć naprzód i zastanowić się, jak wykorzystać nowe trendy, aby pokonać rywali rynkowych i zaspokoić potrzeby klientów. Poznaj trendy i sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę w 2016 roku. »

Kradzież danych z systemów firmy, czyli ataki ukierunkowane

Aktualizacja: 14.09.2015

Występujące w przestrzeni teleinformatycznej ataki ukierunkowane polegają na potajemnej kradzieży danych z systemów firmy. Ocenia się, że w najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w małe, średnie i duże organizacje – dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy. »

Automatyzacja produkcji za pomocą nowoczesnych narzędzi IT

Aktualizacja: 12.06.2015

Cena, jakość produktu, czas realizacji zlecenia – w dobie globalizacji rynku i zaostrzającej się rywalizacji w sektorze produkcyjnym to wartości, które determinują sukces przedsiębiorstwa. Tylko co zrobić, by było szybko, tanio i dobrze? »

Nowe stawki za roaming w UE od 1 lipca 2014

Aktualizacja: 08.05.2014

Od 1 lipca 2014 roku w Unii Europejskiej będą obowiązywały nowe stawki za roaming. Abonenci telefonii komórkowej podróżujący po krajach Unii Europejskiej od 1 lipca 2014 r. zapłacą mniej za usługi świadczone w roamingu. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Konrad Karpowicz

Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Masterlease Polska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »