| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Sprzęt biurowy i sieci > Jak komunikować się z klientem w przypadku awarii systemu informatycznego?

Jak komunikować się z klientem w przypadku awarii systemu informatycznego?

Awaria systemu informatycznego może być równa prawdziwemu kataklizmowi dla kondycji przedsiębiorstwa. Brak kontaktu z klientem, brak zamówień, strata przychodów. Jak sobie poradzić w takiej sytuacji?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jak komunikować się z klientem w razie awarii systemu?

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kłosowski

Prawnik, doradca podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK