| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Sprzęt biurowy i sieci > Jak przedłużyć okres abonamentowy usług wirtualnych

Jak przedłużyć okres abonamentowy usług wirtualnych

Usługi wirtualne, tj. domena, serwer oraz projekt strony WWW, są niezbędne, aby firma mogła funkcjonować w Internecie. Ich nieprzerwane i bezproblemowe działanie warunkuje w dużej mierze atrakcyjność witryny dla odbiorcy. To natomiast w sposób bezpośredni przekłada się na liczbę odwiedzin serwisu, a więc i wyniki sprzedażowe firmy.

Mówiąc o zakupie strony WWW , tak naprawdę chodzi o elementy tworzące witrynę, czyli: pliki systemowe, tworzone w jednym z popularnych języków programowania oraz elementy multimedialne, a więc grafiki, animacje itp. Projekty tworzone są przez oferujące je firmy. W przypadku agencji interaktywnych, projekty stron tworzone na zamówienie, a prawa do ich użytkowania nabywane dożywotnio. Jest to jednak rozwiązanie drogie, na które przedsiębiorstwo przeznaczyć musi od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy zł. Alternatywnym rozwiązaniem jest zakup strony WWW w modelu abonamentowym, np. w serwisie nazwa.pl. Zazwyczaj w tego typu ofertach, okres abonamentowy usługi jest równorzędny z terminem ważności serwera. Najlepszym rozwiązaniem jest więc równoczesna prolongata usług serwera i strony WWW.

Polecamy serwis Telefony firmowe

Wybierając każdą z usług wirtualnych warto sprawdzić, czy usługodawca przypomina o zbliżającym się zakończeniu okresu abonamentowego. Jest to niezwykle istotne. Przykładowo, serwis nazwa.pl informuje o terminie zakończenia ważności poszczególnych usług kilkukrotnie oraz za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji. W przypadku serwerów, informacja przekazywana jest na 28, 14 i 7 dni przed wygaśnięciem usługi, kolejno: drogą mailową, pocztą tradycyjną oraz telefonicznie. Sytuacja wygląda analogicznie w przypadku domen, z tym, ze wiadomość przekazywana jest na 50, 28 i 7 dni przed upływem daty ważności usługi. Ponadto, warto wyznaczyć w firmie jedną osobę, do obowiązków której należeć będzie nadzór nad terminowym opłacaniem posiadanych przez przedsiębiorstwo usług.

Autor: Sebastian Pacanek – Kierownik Biura Obsługi Klienta w NetArt

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Bielak-Kanigowska

Konsultand/Doradca/Expert, od ponad 15 lat zajmująca się problematyką Zarządzania Zasobami Ludzkimi od strategii HR do polityk rekrutacji, utrzymania, szkoleń i rozwoju, wynagradzania i motywacji aż do zwolnień kontrolowanych i outplacementu. W tych obszarach dostarcza koncepcji biznesowych, narzędzi i procedur prowadzących do poprawy produktywności oraz sprawności działania organizacji. Wiele lat pracowała jako menedżer i konsultant takich międzynarodowych firm doradczych, jak Ernst & Young, Capgemini, Deloitte, BIGRAM, BRAD Consulting. Specjalizuje się w obszarach: - Budowania strategii i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi; - Wartościowania stanowisk pracy oraz projektowania i wdrażania systemów wynagradzania, premiowania i motywacji; - Systemach ocen kompetencji, wartości, postaw i wyników Zarządzania przez Cele kadry menedżerskiej i pracowników firm; - Zarządzania Zmianami Organizacyjnymi, optymalizacji i usprawnień organizacyjnych; - Zwiększania potencjału innowacyjności firm i optymalizacji zatrudnienia; - Programach szkoleń i systemowego rozwoju kadry menedżerskiej; - Wspierania firm w zarządzaniu ryzykami personalnymi w tym przeciwdziałaniu mobbingowi i dyskryminacji.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK