| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Słownik > Sprzedaż na odległość

Sprzedaż na odległość

Cechą charakterystyczną umów zawieranych na odległość jest to, ze są one zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron.

Jak sama nazwa wskazuje, umowa na odległość, często określana umową sprzedaży w internecie, co jest pojęciem dosyć wąskim, jest zawierana między przedsiębiorcą a konsumentem. Wykorzystuje są przy tym środki porozumiewania się na odległość, w szczególności:

  • drukowany lub elektroniczny formularz zamówienia niezaadresowany lub zaadresowany,
  • list seryjny w postaci drukowanej lub elektronicznej,
  • reklamę prasową z wydrukowanym formularzem zamówienia,
  • reklamę w postaci elektronicznej, katalogu, telefonu, telefaksu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej lub innych środków komunikacji elektronicznej.
reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Sprzedaż na odległość
Sprzedaż na odległość

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Zuzanna Świerc

specjalistka w zakresie gospodarki finansowej i rachunkowości podmiotów leczniczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »