| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Słownik > Sprzedaż na odległość

Sprzedaż na odległość

Cechą charakterystyczną umów zawieranych na odległość jest to, ze są one zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron.

Jak sama nazwa wskazuje, umowa na odległość, często określana umową sprzedaży w internecie, co jest pojęciem dosyć wąskim, jest zawierana między przedsiębiorcą a konsumentem. Wykorzystuje są przy tym środki porozumiewania się na odległość, w szczególności:

  • drukowany lub elektroniczny formularz zamówienia niezaadresowany lub zaadresowany,
  • list seryjny w postaci drukowanej lub elektronicznej,
  • reklamę prasową z wydrukowanym formularzem zamówienia,
  • reklamę w postaci elektronicznej, katalogu, telefonu, telefaksu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej lub innych środków komunikacji elektronicznej.
reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Wachowski

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK