| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Słownik > Sprzedaż na odległość

Sprzedaż na odległość

Cechą charakterystyczną umów zawieranych na odległość jest to, ze są one zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron.

Jak sama nazwa wskazuje, umowa na odległość, często określana umową sprzedaży w internecie, co jest pojęciem dosyć wąskim, jest zawierana między przedsiębiorcą a konsumentem. Wykorzystuje są przy tym środki porozumiewania się na odległość, w szczególności:

  • drukowany lub elektroniczny formularz zamówienia niezaadresowany lub zaadresowany,
  • list seryjny w postaci drukowanej lub elektronicznej,
  • reklamę prasową z wydrukowanym formularzem zamówienia,
  • reklamę w postaci elektronicznej, katalogu, telefonu, telefaksu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej lub innych środków komunikacji elektronicznej.
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Urszula Tarsa

Specjalizuje się w tematyce finansowej i rachunkowej. Doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »