| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Reklama w Internecie

Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak. »

Jakie korzyści mogą wynikać z przemyślanej strategii

Aktualizacja: 19.01.2012

Obejmujące pełen wachlarz możliwych działań plany rozwoju i działalności małych i średnich firm, mimowolnie stają się ich strategią. Ułożenie jej pozwala na osiągnięcie zróżnicowanych korzyści. »

Domeny dla firm z sektora MSP

Aktualizacja: 19.01.2012

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. »

Wizytówka firmy na Google Maps

Aktualizacja: 19.01.2012

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google. »

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem

Aktualizacja: 19.01.2012

Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy. »

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

Aktualizacja: 19.01.2012

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony. »

Przewodnik internetowy cz. III

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do trzeciej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz.II

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do drugiej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz. I

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Oto kilka sposobów i propozycji ciekawych miejsc w sieci. »

Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej

Aktualizacja: 19.01.2012

Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. »

Wybór nazwy domeny

Aktualizacja: 19.01.2012

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »

Uważaj na cybersquatting

Aktualizacja: 19.01.2012

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy. »

Domena dla przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 29.03.2010

Odpowiedni dobór adresu WWW warunkuje sukces firmy w Sieci. Można go porównać do lokalizacji biura – im lepsze położenie, tym łatwiej trafić do firmy. »

Linki sponsorowane – wyszukiwarka a reklama kontekstowa

Aktualizacja: 15.03.2010

Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania. »

Firmowy blog

Aktualizacja: 21.07.2010

Poznawszy szczegóły dotyczące blogów i związane z nimi możliwości, prawdopodobnie się zastanawiasz, w jaki sposób mogą one pomóc Twojej firmie. Jak dzięki nim możesz stać się zauważalny? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Bridgestone

To czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »