| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Reklama w Internecie

Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak. »

Jakie korzyści mogą wynikać z przemyślanej strategii

Aktualizacja: 19.01.2012

Obejmujące pełen wachlarz możliwych działań plany rozwoju i działalności małych i średnich firm, mimowolnie stają się ich strategią. Ułożenie jej pozwala na osiągnięcie zróżnicowanych korzyści. »

Domeny dla firm z sektora MSP

Aktualizacja: 19.01.2012

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe. »

Wizytówka firmy na Google Maps

Aktualizacja: 19.01.2012

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google. »

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem

Aktualizacja: 19.01.2012

Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy. »

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

Aktualizacja: 19.01.2012

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony. »

Przewodnik internetowy cz. III

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do trzeciej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz.II

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do drugiej części przewodnika internetowego. »

Przewodnik internetowy cz. I

Aktualizacja: 19.01.2012

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Oto kilka sposobów i propozycji ciekawych miejsc w sieci. »

Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej

Aktualizacja: 19.01.2012

Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. »

Wybór nazwy domeny

Aktualizacja: 19.01.2012

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »

Uważaj na cybersquatting

Aktualizacja: 19.01.2012

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy. »

Domena dla przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 29.03.2010

Odpowiedni dobór adresu WWW warunkuje sukces firmy w Sieci. Można go porównać do lokalizacji biura – im lepsze położenie, tym łatwiej trafić do firmy. »

Linki sponsorowane – wyszukiwarka a reklama kontekstowa

Aktualizacja: 15.03.2010

Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania. »

Firmowy blog

Aktualizacja: 21.07.2010

Poznawszy szczegóły dotyczące blogów i związane z nimi możliwości, prawdopodobnie się zastanawiasz, w jaki sposób mogą one pomóc Twojej firmie. Jak dzięki nim możesz stać się zauważalny? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kubarski

Ekspert Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK