| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Pomyśl o wszystkich momentach w których ktoś może wpisać Twoje nazwisko w Google:

  • Kiedy pragniesz zostać prezenterem na konferencji branżowej.
  • Kiedy pytasz o to czy możesz umieścić gościnny wpis na znanym blogu.
  • Kiedy zgadzasz się na udzielenie wywiadu dla publikacji branżowej (lub jeśli dziennikarze szukają osoby z którą warto przeprowadzić wywiad).

Regularnie umieszczaj na koncie nowe treści, tak aby ludzie wiedzieli, że nadal utrzymujesz aktywność w branży i doskonale zdajesz sobie sprawę z najnowszych trendów w niej występujących. Opłaci się to zdecydowanie szybciej, niż mógłbyś się spodziewać.

Siedem mitów dotyczących landing page

#4: Nawiążesz kontakty z ludźmi o podobnych zainteresowaniach

Zapomnij na chwilę o korzyściach związanych z rozwojem kariery. Twitter może się również przydać w życiu osobistym. Dzięki podążaniu za właściwymi hashtagami, możesz znaleźć wielu ludzi o zainteresowaniach podobnych do Twoich. Nie obawiaj się wysyłania osobistych wiadomości na Twitterze. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zyskanie nowych kontaktów. Cały czas pamiętaj o wartości płynącej z publikowania interesujących treści we własnym kanale wiadomości. Tylko w ten sposób inni użytkownicy zrozumieją, że macie podobne zainteresowania. Dziel się treściami dotyczącymi osobistych pasji i hobby i wysyłaj tweety do ludzi, którzy zajmują się podobną tematyką. Kiedy znajdziesz już interesujących ludzi z którymi warto kontynuować konwersację, stwórz listę tematów która pozwoli na zorganizowanie treści przyszłych tweetów (zarówno w sferze profesjonalnej, jak i osobistej).

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Jakie według Ciebie korzyści płyną z publikacji treści na Twitterze? Czy uważasz, że warto poświęcić czas na wykorzystanie tej platformy social media? Podziel się opinią w sekcji komentarzy.

Źródło: Grupa Tense

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krystyna Kwapisz

Radca prawny.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK