| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Reklama w Internecie

Jak przesyłać marketingowego wirusa

Aktualizacja: 19.01.2012

Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj. »

Jaka jest rola użytkowników sieci w marketingu wirusowym

Aktualizacja: 06.08.2010

Marketing wirusowy istnieje dzięki rozwojowi sieci, a w szczególności portali społecznościowych. Obecnie korzysta z niego wiele małych i średnich firm. Jaka jest w tym wszystkim rola użytkowników i na co mają największy wpływ? Przeczytaj. »

Czy marketing wirusowy jest skuteczniejszy od partyzanckiego

Aktualizacja: 06.08.2010

Marketing wirusowy i marketing partyzancki są stosunkowo nowymi formami reklamy. Która z nich jest skuteczniejsza? Zobacz sam. »

Jak kontrolować marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić? »

Na czym polega marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet stał się środkiem komunikacji i polem walki o klienta jednocześnie. Jak w takim środowisku skutecznie reklamować produkt? Przeczytaj. »

Czy firma powinna wkroczyć na portal społecznościowy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Firmy pokładają w mediach społecznościowych dużą nadzieję, o czym świadczy fakt, że ponad jedna czwarta firm z całego świata (27%) przeznaczyła część swoich budżetów marketingowych na działania w sieciach społecznościowych. Czy słusznie? »

Jaki wpływ na wyniki firm mają sieci społecznościowe

Aktualizacja: 19.01.2012

Sieci społecznościowe zyskują na popularności wśród przedsiębiorców. Firmy wykorzystują je nie tylko do rekrutowania pracowników, ale również do sprzedaży produktów. »

Jakie etapy składają się na tworzenie strony firmowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Praca nad kreowaniem wizerunku firmy w internecie sprowadza się nie tylko do zlecanej działalności reklamowej, ale również obejmuje tworzenie własnej strony internetowej. »

Jak przygotować należycie stronę do kampanii w wyszukiwarkach

Aktualizacja: 19.01.2012

 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja. »

Jak zaplanować strategię dla firmowej strony internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Określenie sposobu i celu działalności internetowej strony firmy pozwala na nawiązanie zamierzonej relacji z klientami. Chcąc tego dokonać należy najpierw zadać sobie i odpowiedzieć na istotne pytania. »

Czym cechuje się strategia firmowej strony internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Strategia pozwala na realizowanie działalności według przyjętego wcześniej planu. Podstawową zasadą jest podejmowanie działań, które rzeczywiście mogą być zrealizowane. »

Jak monitorować skuteczność kampanii linków sponsorowanych

Aktualizacja: 19.01.2012

Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam. »

Jak traktować ryzyko porażki przy zakładaniu strony firmowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Zainicjowanie funkcjonowania strony internetowej w firmie nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Na przyczyny porażki składają się zarówno przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne. »

W jaki sposób firmy mogą wykorzystać portale społecznościowe

Aktualizacja: 19.01.2012

Sieci społecznościowe pełnią coraz większą rolę w dzisiejszym świecie biznesu. To narzędzie znajduje coraz więcej zastosowań, także związanych z budowaniem zaangażowania pracowników. »

Jak dopasować strategię rozwoju strony internetowej do rynku

Aktualizacja: 19.01.2012

Dopasowywanie zaplanowanych przedsięwzięć, w ramach prowadzonej strony internetowej, do potrzeb rynku może Stanowic przyczynę gwałtownego rozwoju firmy. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Radosław Pazik

Doradca podatkowy Dyrektor Oddziału Wielkopolskiego Instytutu Studiów Podatkowych w Poznaniu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »