REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

Kamil Rogala
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.

REKLAMA

REKLAMA

Powstało już wiele artykułów o tym, że w pracy większość osób śledzi swoje profile na portalach społecznościowych i szpera w Internecie. Bardzo często pod tym kontem tworzone są reklamy, które ukazują się w sieci w godzinach pracy. Warto jednak zagłębić się w ten temat i sprawdzić, które adresy w bazie danych do wysyłki newsletterów i biuletynów są bardziej wartościowe – prywatne czy te służbowe?

Jak wiadomo adres prywatny stosowany jest w domu do korespondencji ze znajomymi etc. Adresy służbowe zaś są nieco ważniejsze. Na ten adres otrzymujemy ważne korespondencje od wspólników, kolegów z pracy itp. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że na adres prywatny zazwyczaj dostajemy mnóstwo spamu, na adres służbowy zaś tego spamu dostajemy o wiele mniej lub w ogóle. Jaki z tego wniosek?

REKLAMA

Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość i wykasuje ją wraz z resztą spamu. Na adres służbowy zaś dochodzą ważne wiadomości i tak samo może zostać potraktowana nasza reklama – z uwagą i starannością. Jeśli użytkownik trafi na ciekawą reklamą z pewnością zapisze się do newslettera, a nawet jak zmieni pracę i jednocześnie adres e-mail, powróci do interesującej go subskrypcji.

Sprawdź też: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

REKLAMA

Nieważne, czy w naszej bazie danych mamy większość adresów służbowych czy też prywatnych, jakość naszego newslettera powinna być jak najwyższa. Jeśli newsletter będzie nieciekawy, to nawet, gdy dostarczymy korespondencję do rąk własnych na pięknym papierze, nie zainteresuje on odbiorcy i tak jak w świecie wirtualnym trafi do kosza.

Korespondencja via e-mail, bez znaczenie czy jest to oferta reklamowa, czy też korespondencja przedsprzedażowa, musi stać na najwyższym poziomie. Obecnie internauta wręcz wymaga od firm profesjonalizmu i miłej, przystępnej obsługi. Jeśli jakakolwiek zasada obsługi klienta zostanie zaniedbana, firma straci klienta, lub całą grupę potencjalnych zainteresowanych odbiorców.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

A który e-mail jest ważniejszy? Prywatny czy służbowy? Opinie mogą być podzielone. Jeśli jesteśmy pewni jakości naszego newslettera, możemy wysyłać go pod adresy służbowe. Pamiętajmy jednak, że taka wiadomość na skrzynkę służbową zostanie potraktowana poważnie. Jeśli jednak nie spełni ona wygórowanych wymagań z pewnością zadziała jako antyreklama i postawi nas w świetle firm niekompetentnych. 

Polecamy: Motorola Triumph – ciekawe urządzenie ze średniej półki cenowej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

REKLAMA

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

REKLAMA

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

REKLAMA