| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

Powstało już wiele artykułów o tym, że w pracy większość osób śledzi swoje profile na portalach społecznościowych i szpera w Internecie. Bardzo często pod tym kontem tworzone są reklamy, które ukazują się w sieci w godzinach pracy. Warto jednak zagłębić się w ten temat i sprawdzić, które adresy w bazie danych do wysyłki newsletterów i biuletynów są bardziej wartościowe – prywatne czy te służbowe?

Jak wiadomo adres prywatny stosowany jest w domu do korespondencji ze znajomymi etc. Adresy służbowe zaś są nieco ważniejsze. Na ten adres otrzymujemy ważne korespondencje od wspólników, kolegów z pracy itp. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że na adres prywatny zazwyczaj dostajemy mnóstwo spamu, na adres służbowy zaś tego spamu dostajemy o wiele mniej lub w ogóle. Jaki z tego wniosek?

Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość i wykasuje ją wraz z resztą spamu. Na adres służbowy zaś dochodzą ważne wiadomości i tak samo może zostać potraktowana nasza reklama – z uwagą i starannością. Jeśli użytkownik trafi na ciekawą reklamą z pewnością zapisze się do newslettera, a nawet jak zmieni pracę i jednocześnie adres e-mail, powróci do interesującej go subskrypcji.

Sprawdź też: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

Nieważne, czy w naszej bazie danych mamy większość adresów służbowych czy też prywatnych, jakość naszego newslettera powinna być jak najwyższa. Jeśli newsletter będzie nieciekawy, to nawet, gdy dostarczymy korespondencję do rąk własnych na pięknym papierze, nie zainteresuje on odbiorcy i tak jak w świecie wirtualnym trafi do kosza.

Korespondencja via e-mail, bez znaczenie czy jest to oferta reklamowa, czy też korespondencja przedsprzedażowa, musi stać na najwyższym poziomie. Obecnie internauta wręcz wymaga od firm profesjonalizmu i miłej, przystępnej obsługi. Jeśli jakakolwiek zasada obsługi klienta zostanie zaniedbana, firma straci klienta, lub całą grupę potencjalnych zainteresowanych odbiorców.

A który e-mail jest ważniejszy? Prywatny czy służbowy? Opinie mogą być podzielone. Jeśli jesteśmy pewni jakości naszego newslettera, możemy wysyłać go pod adresy służbowe. Pamiętajmy jednak, że taka wiadomość na skrzynkę służbową zostanie potraktowana poważnie. Jeśli jednak nie spełni ona wygórowanych wymagań z pewnością zadziała jako antyreklama i postawi nas w świetle firm niekompetentnych. 

Polecamy: Motorola Triumph – ciekawe urządzenie ze średniej półki cenowej

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Michał Kołodziejczyk

Adwokat, ekspert w zakresie sądowego postępowania cywilnego i karnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »