| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Telemarketing – przez wielu znienawidzona, ale nadal bardzo skuteczna forma promocji swoich produktów i usług. Bardzo wiele firm sprzedaje swoje oferty poprzez stary i sprawdzony call center. Niekiedy klient jest zainteresowany i zamówi proponowany produkt od razu, niekiedy oddzwoni po zastanowieniu. Ale co zrobić w momencie, gdy konsument jest zainteresowany ofertą, ale w danej chwili nie może rozmawiać?

Na szczęście odpowiedź na to pytanie, a konkretniej rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy tak zaprojektować landing page, aby umożliwić zainteresowanemu odbiorcy wysłanie prostego, nawet pustego SMSa. W smsie może być również podana preferowana pora kontaktu. W ten sposób call center gromadzi numery telefonów użytkowników w bazie i oddzwania w dogodnych porach w celu omówienia szczegółów transakcji etc.

Zobacz również: Jak działa rozpoznawanie tekstu w komputerze?

Click 2 SMS to sprawdzony sposób na zbieranie numerów telefonów użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani naszą ofertą, ale nie maja czasu na swobodną rozmowę z konsultantem.

Wypada podsumować ten wątek. Otóż w przypadku firm, które sprzedają swoją ofertę poprzez call center, skrócenie drogi od wzbudzenia zainteresowania do reakcji na komunikat reklamowy pozwala reklamodawcy na skuteczniejsze komunikowanie się z rynkiem. Taki proces jest możliwy dzięki temu, że odbiorca w jednym urządzeniu ma możliwość zarówno zapoznać się z reklamą jak i odpowiedzieć na nią poprzez telefon lub opisywany wyżej SMS.

Jeśli planujemy poważną kampanie reklamową, która ma na celu kontakt z potencjalnym klientem z call center, warto wziąć pod uwagę mobilny Internet, jako formę jednego z kanałów kontaktu. Opisywany wcześniej Click 2 Call lub wyjaśniony wyżej Click 2 SMS to sprawdzone formy reakcji konsumentów na reklamę, które na stałe weszły do kanonu komunikacji w mobilnym Internecie.

Polecamy: Sklepy internetowe i serwisy społecznościowe – dobre połączenie?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »