| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Telemarketing – przez wielu znienawidzona, ale nadal bardzo skuteczna forma promocji swoich produktów i usług. Bardzo wiele firm sprzedaje swoje oferty poprzez stary i sprawdzony call center. Niekiedy klient jest zainteresowany i zamówi proponowany produkt od razu, niekiedy oddzwoni po zastanowieniu. Ale co zrobić w momencie, gdy konsument jest zainteresowany ofertą, ale w danej chwili nie może rozmawiać?

Na szczęście odpowiedź na to pytanie, a konkretniej rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy tak zaprojektować landing page, aby umożliwić zainteresowanemu odbiorcy wysłanie prostego, nawet pustego SMSa. W smsie może być również podana preferowana pora kontaktu. W ten sposób call center gromadzi numery telefonów użytkowników w bazie i oddzwania w dogodnych porach w celu omówienia szczegółów transakcji etc.

Zobacz również: Jak działa rozpoznawanie tekstu w komputerze?

Click 2 SMS to sprawdzony sposób na zbieranie numerów telefonów użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani naszą ofertą, ale nie maja czasu na swobodną rozmowę z konsultantem.

Wypada podsumować ten wątek. Otóż w przypadku firm, które sprzedają swoją ofertę poprzez call center, skrócenie drogi od wzbudzenia zainteresowania do reakcji na komunikat reklamowy pozwala reklamodawcy na skuteczniejsze komunikowanie się z rynkiem. Taki proces jest możliwy dzięki temu, że odbiorca w jednym urządzeniu ma możliwość zarówno zapoznać się z reklamą jak i odpowiedzieć na nią poprzez telefon lub opisywany wyżej SMS.

Jeśli planujemy poważną kampanie reklamową, która ma na celu kontakt z potencjalnym klientem z call center, warto wziąć pod uwagę mobilny Internet, jako formę jednego z kanałów kontaktu. Opisywany wcześniej Click 2 Call lub wyjaśniony wyżej Click 2 SMS to sprawdzone formy reakcji konsumentów na reklamę, które na stałe weszły do kanonu komunikacji w mobilnym Internecie.

Polecamy: Sklepy internetowe i serwisy społecznościowe – dobre połączenie?

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Paszkowski

Księgowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »