REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Mobilny Internet – jak zaplanować kampanie reklamową?

Kamil Rogala
Reklama otoczona pozytywnymi emocjami przynosi znacznie lepszy skutek.
Reklama otoczona pozytywnymi emocjami przynosi znacznie lepszy skutek.

REKLAMA

REKLAMA

Mobilny Internet to zupełnie inne medium, w porównaniu do Internetu stacjonarnego. Mobilny Internet jest wypełniony najróżniejszymi aplikacjami, miejscami do pobierania muzyki, dzwonków, tapet, poprzez aplikacje nawigacyjne, treningowe, liczące kalorie czy ilość wypitego alkoholu po gry i zabawy. Zaznaczmy, że wszystko jest zaprojektowane i przygotowane pod kątem urządzeń mobilnych. Zabierając się do planowania kampanii reklamowej w Internecie mobilnym trzeba również pamiętać o doskonałym dopasowaniu do tego nowego miejsca, gdyż wszelkie błędy mogą mieć nieciekawe skutki.

Po pierwsze, podstawowe pytanie, które powinien sobie zadać każdy marketer, to określenie celu kampanii. Czy ma to być zasięg, czy może lepiej, żeby użytkownik zobaczył landing page? A może jeszcze coś innego? Warto zastanowić się, jakie parametry i założenia mogą być optymalne? Dopiero odpowiednio podjęta decyzja będzie początkiem dalszych działań. Jednym z głównych pytań, jakie pada podczas tworzenia reklamy, to: gdzie ta reklama się pojawi?

REKLAMA

Oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłoby umieszczenie reklamy pod znanymi szyldami dużych serwisów. Ale taka strategia sprawdza się w przypadku tradycyjnych serwisów w Internecie stacjonarnym. W przypadku mobilnego Internetu, jest nieco inaczej gdyż oferuje on ogromną różnorodność powierzchni.

Zobacz również: Internet AD 2011 – jakie prognozy?

REKLAMA

Skupiając się na czołowych, rozpoznawalnych serwisach, często pomijamy sporą grupę ciekawych ludzi, która informacje na portalach przegląda na komputerach, a korzystając z komórek skupia się na rozrywce, czyli na grach, muzyce, wynikach sportowych, repertuarach kin etc. a także na aplikacjach społecznościowych czy sprawdzaniu wyników sportowych. Ta grupa ludzi jest najważniejszym targetem i to właśnie do nich należy dotrzeć planując kampanię reklamową w mobilnym Internecie.

Warto również pamiętać, że reklama otoczona pozytywnymi emocjami przynosi znacznie lepszy skutek niż reklama nachalna i niechciana. Warto o tym pamiętać decydując się na reklame w Internecie mobilnym. Nie liczą się tu wyniki i statystyki, które są windowane w przypadku reklam z konkretnych serwisów. Warto zdecydować się na reklamę, która będzie trafiała do konkretnych osób, potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto zobaczyć: Czy popularność firmy w Internecie może być niebezpieczna?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA