REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Newsletter – co napisać, żeby nie odstraszyć potencjalnego klienta?

Kamil Rogala
Newsletter – co napisać, żeby nie odstraszyć potencjalnego klienta?
Newsletter – co napisać, żeby nie odstraszyć potencjalnego klienta?

REKLAMA

REKLAMA

Do najtrudniejszych zadań podczas tworzenia newsletter’a jest wyposażenie go w odpowiednią treść. Niestety wiąże się to z wieloma błędami. Według przeprowadzonych badań, przeciętny internauta na przeczytanie newslettera poświęca średnio poniżej… jednej minuty. Oczywiście w większości przypadków czas ten jest jeszcze krótszy. Dlatego też, najlepszym newsletterem jest ten, który w swej zawartości ma niewiele tekstu, dużo konkretów, sporo zdjęć a wszystko to zwięzłe i proste.

Najważniejsze jest, aby uzyskać odpowiedni kompromis pomiędzy prostotą a atrakcyjnością. Należy uważać, aby newsletter nie przyniósł skutków odwrotnych od zamierzonych celów. Przerost formy nad treścią również jest pożądany, dlatego też, aby tak się nie stało, unikajmy krzykliwych nagłówków i grafik informujących na przykład o wielkiej promocji czy innych „super okazjach”. Pamiętajmy, że tego typu hasła reklamowe obecnie uznawane są za archaiczne, mają nieco „targowy” klimat i charakter. Poza tym takie „wielkie okazje” kojarzą się z różnymi sieciami sklepów, a tego chyba lepiej uniknąć, jeśli chcemy mieć poważny wizerunek.

REKLAMA

Zobacz również: Czy budowanie e-wizerunku jest potrzebne?

Pamiętajmy również, że dzisiejszy internauta chce być traktowany z szacunkiem i pewną dozą elegancji. Oczywiście newsletter w zamierzeniu jest pewną formą reklamy, dlatego też jak najbardziej wskazane jest delikatnie i subtelnie kierowanie uwagi potencjalnego klienta w stronę naszej oferty sprzedażowej. Pamiętajmy jednak, że subskrybent w każdej chwili może uznać nasz newsletter za spam. Każde natarczywe wciskanie usług czy towaru może być odebrane przez internautę negatywnie i utwierdzi go w przekonaniu, że nie tego oczekiwał, gdy zapisywał się do newslettera z nadzieją dobrej dozy informacji, a nie marketingowego bełkotu. 

Zobacz również: Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

Coraz więcej firm zatrudnia freelancerów. Przedsiębiorcy opowiadają dlaczego

Czy firmy wolą teraz zatrudniać freelancerów niż pracowników na etat? Jakie są zalety takiego modelu współpracy? 

Lavard - kara UOKiK na ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Firmy wprowadzały w błąd konsumentów kupujących odzież

UOKiK wymierzył kary finansowe na przedsiębiorstwa odzieżowe: Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard) - ponad 3,8 mln zł, Lord - ponad 213 tys. zł. Konsumenci byli wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Zafałszowanie składu ubrań potwierdziły kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK.

REKLAMA

Składka zdrowotna to parapodatek! Odkręcanie Polskiego Ładu powinno nastąpić jak najszybciej

Składka zdrowotna to parapodatek! Zmiany w składce zdrowotnej muszą nastąpić jak najszybciej. Odkręcanie Polskiego Ładu dopiero od stycznia 2025 r. nie satysfakcjonuje przedsiębiorców. Czy składka zdrowotna wróci do stanu sprzed Polskiego Ładu?

Dotacje KPO wzmocnią ofertę konkursów ABM 2024 dla przedsiębiorców

Dotacje ABM (Agencji Badań Medycznych) finansowane były dotychczas przede wszystkim z krajowych środków publicznych. W 2024 roku ulegnie to zmianie za sprawą środków z KPO. Zgodnie z zapowiedziami, już w 3 i 4 kwartale możemy spodziewać się rozszerzenia oferty dotacyjnej dla przedsiębiorstw.

"DGP": Ceneo wygrywa z Google. Sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej

Warszawski sąd zakazał wyszukiwarce Google faworyzowania własnej porównywarki cenowej. Nie wolno mu też przekierowywać ruchu do Google Shopping kosztem Ceneo ani utrudniać dostępu do polskiej porównywarki przez usuwanie prowadzących do niej wyników wyszukiwania – pisze we wtorek "Dziennik Gazeta Prawna".

Drogie podróże zarządu Orlenu. Nowe "porażające" informacje

"Tylko w 2022 roku zarząd Orlenu wydał ponad pół miliona euro na loty prywatnymi samolotami" - poinformował w poniedziałek minister aktywów państwowych Borys Budka. Dodał, że w listopadzie ub.r. wdano też 400 tys. zł na wyjazd na wyścig Formuły 1 w USA.

REKLAMA

Cable pooling - nowy model inwestycji w OZE. Warunki przyłączenia, umowa

W wyniku ostatniej nowelizacji ustawy Prawo energetyczne, która weszła w życie 1 października 2023 roku, do polskiego porządku prawnego wprowadzono długo wyczekiwane przez polską branżę energetyczną przepisy regulujące instytucję zbiorczego przyłącza, tzw. cable poolingu. Co warto wiedzieć o tej instytucji i przepisach jej dotyczących?

Wakacje składkowe. Od kiedy, jakie kryteria trzeba spełnić?

12 kwietnia 2024 r. w Sejmie odbyło się I czytanie projektu nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Projekt nowelizacji przewiduje zwolnienie z opłacania składek ZUS (tzw. wakacje składkowe) dla małych przedsiębiorców. 

REKLAMA