| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Reklama w Internecie > Domena dla przedsiębiorstwa

Domena dla przedsiębiorstwa

Odpowiedni dobór adresu WWW warunkuje sukces firmy w Sieci. Można go porównać do lokalizacji biura – im lepsze położenie, tym łatwiej trafić do firmy.

Wartości inwestycyjnej adresów WWW nie można jednak określać jedynie na podstawie największych na rynku wtórnym transakcji. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na to, jakie profity przynosi atrakcyjna domena przedsiębiorstwu, do serwisu którego prowadzi. 

Dobrze dobrany adres internetowy determinuje sukces firmy w Sieci. Internauci bardzo często poruszają się w Internecie intuicyjnie, według przekonania, iż do strony WWW danego przedsiębiorstwa będzie prowadził adres o takim samym brzmieniu, jak jego nazwa. Dlatego największe firmy, które nie weszły w posiadanie takich adresów WWW przed rozpoczęciem działalności, wydają krocie by zmienić tę sytuację.

Przykładem mogą być sieci komórkowe, które odkupienie domeny kosztowało kilkaset tysięcy złotych, sieć Plus GSM za plus.pl zapłaciła około 250 tys. złotych, natomiast orange.pl kosztowało popularnego operatora komórkowego ok. pół miliona złotych. W przypadku dużych korporacji, domena zawierająca nazwę sama w sobie jest gwarancją sukcesu witryny, generuje także na niej ruch. Można się jedynie domyślać jakie straty ponosi firma Play, której nie udało się odkupić domeny play.pl.

Domena ma jeszcze większe znaczenie w przypadku nowych projektów oraz firm z sektora MSP. Dobrze dobrana sprzyja akcjom promocyjnym, wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki przedsiębiorstwa lub przedsięwzięcia. Ułatwia także odnalezienie oferty firmy w Sieci.

Zobacz więcej w Reklama w Internecie

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Studia I, II stopnia, studia podyplomowe, dyplom University of London, biznes, zarządzanie, finanse, filologie

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »