REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Marketing w wyszukiwarkach – co to są linki sponsorowane

 Sembox
Agencja search engine marketing
Co to są linki sponsorowane
Co to są linki sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Dla małych i średnich firm, które podjęły już decyzję dotyczącą promocji swoich usług lub produktów w internecie, pozostaje wybór takiej formy reklamy, gdzie głównym i kluczowym założeniem jest uzyskanie jak najwyższych korzyści np. pozyskanie dużej liczby nowych klientów, zwiększenie sprzedaży produktów, przy poniesieniu stosunkowo niskich kosztów.

Formą reklamy spełniającą obietnicę w postaci nowych klientów i niskiego poziomu budżetu na zakup reklamy są linki sponsorowane.

REKLAMA

Co to jest – linki sponsorowane?

To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpisaniu przez internautę w wyszukiwarce danego zapytania. Reklama rozliczana jest na podstawie ilości kliknięć wykonanych przez użytkowników – Cost Per Click.

Komu pokazuje się reklama w wyszukiwarce?

Głównym założeniem reklamy linków sponsorowanych jest promocja, kierowana tylko do tych internautów, którzy w danym momencie poszukują za pomocą wyszukiwarki informacji na temat produktów i usług, które firma chce reklamować.
W jakich wyszukiwarkach można zrealizować kampanię linków sponsorowanych?

Do dyspozycji Firmy chcącej promować się w wyszukiwarkach są następujące przestrzenie reklamowe:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Google,
  • Onet,
  • Netsprint.

Polecamy również: Marketing w wyszukiwarkach – jakie korzyści niesie dla firm

Dlaczego linki sponsorowane są skuteczną formą reklamy?

1. Linki sponsorowane są formą reklamy, którą można przygotować w ciągu 1-2 dni i uruchomić zgodnie z terminem startu promocji (w przeciwieństwie do wyników organicznych pozycjonowania strony, gdzie na wynik oczekuje się kilka miesięcy).

2. Kontrola budżetu kampanii. Przy zakupie przestrzeni reklamowej w wyszukiwarce firma płaci wyłącznie za kliknięcia (ang. Cost per Click), a nie za możliwość wyświetlania swojej reklamy w wynikach wyszukiwania.

3. Odpowiada na określone potrzeby użytkowników. Oznacza to, że reklama pojawi się wyłącznie tym osobom, które w oknie wyszukiwarki wpiszą odpowiednie zapytanie.

REKLAMA

4. Elastyczne zarządzanie kampanią.
W zależności od przynoszonych efektów i potrzeb firmy, kampania może być elastycznie modyfikowana, poprzez:
- zmianę budżetu kampanii,
- dodanie kolejnych słów kluczowych,
- dodanie kolejnych, alternatywnych tekstów reklamowych,
- zmianę stron docelowych kampanii.

5. Dostęp do statystyk kampanii.
Stały dostęp do statystyk np. Google Analytics umożliwia bieżącą analizę popularności kampanii, w tym danych słów kluczowych. Tym samym statystyki umożliwiają określenie konkurencyjności i potencjału słów kluczowych dla kampanii. Na podstawie zawartych w raportach informacji określane jest również zainteresowanie użytkowników poszczególnymi formami reklam oraz produktami / usługami.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA