| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > Włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy

Włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy

Prezentujemy listę działań pozwalający na włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy (BCP - Business Continuity Plan).

1. Analiza systemów kopii bezpieczeństwa i odtwarzania danych.

2. Nawiązanie współpracy w zakresie odzyskiwania danych ze specjalistami w dziedzinie lub stworzenie wewnętrznego działu odzyskiwania utraconych danych.

3. Stworzenie procedur reagowania w przypadku utraty danych zgodnie z normami i zasadami panującymi w danej korporacji.

4. Przyporządkowanie metod i trybów odzyskiwania danych do rodzajów przypadków utraty danych.

5. Regularne testowanie procedur.

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

BSWW Legal & Tax

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK