| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Programy dla firm > Włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy

Włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy

Prezentujemy listę działań pozwalający na włączenie odzyskiwania danych do planu ciągłości działania firmy (BCP - Business Continuity Plan).

1. Analiza systemów kopii bezpieczeństwa i odtwarzania danych.

2. Nawiązanie współpracy w zakresie odzyskiwania danych ze specjalistami w dziedzinie lub stworzenie wewnętrznego działu odzyskiwania utraconych danych.

3. Stworzenie procedur reagowania w przypadku utraty danych zgodnie z normami i zasadami panującymi w danej korporacji.

4. Przyporządkowanie metod i trybów odzyskiwania danych do rodzajów przypadków utraty danych.

5. Regularne testowanie procedur.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia


Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ministerstwo Finansów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »